Jeg har ikke gått ned noe siden sist uke, men fikk mensen i dag... Er det ikke sånn at man kan øke litt i vekt ved mensen?? Men hvor lenge varer det? er det bare de første dagene eller er det helt til mensen er slutt??
Og når den løsner går man gjerne litt mer ned da siden det blir oppsamlig av vann?
Jeg sitter å har samme "problemet"... er i første uke på ketose, har gått ned litt over en kilo, men så kom mensen og etter det har jeg ligget på akkurat det samme.
Var litt usikker på hvordan det var med vann i kroppen og sånn, med tanke på at det sies jo at det forsvinner mye vann i kroppen de første dagene på kuren. Kommer det tilbake igjen under menstrasjonen?
Er det noen som har erfart at man mister mer vekt enn "normalt" uken etter mensen på lavkarbo/ketose diett?
Jeg sitter å har samme "problemet"... er i første uke på ketose, har gått ned litt over en kilo, men så kom mensen og etter det har jeg ligget på akkurat det samme.
Var litt usikker på hvordan det var med vann i kroppen og sånn, med tanke på at det sies jo at det forsvinner mye vann i kroppen de første dagene på kuren. Kommer det tilbake igjen under menstrasjonen?
Er det noen som har erfart at man mister mer vekt enn "normalt" uken etter mensen på lavkarbo/ketose diett? :confused:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.