kattungen sa for siden:
Jepp, tittelen says it all :p Skal ut med en venninne i dag: hva kan jeg spise som er relativt lavkarbovennlig på TGIF? :)
kattungen sa for siden:
Jepp, tittelen says it all :p Skal ut med en venninne i dag: hva kan jeg spise som er relativt lavkarbovennlig på TGIF? :)
Edla sa for siden:
FAjitas-tower uten ris og wraps men med mere grønsaker og salat?
Anbefaler å sjekke menyen og velge den mat som er lettest å få uten de åpenbare karboene!
Rin sa for siden:
TGIF har alltid vært superbehjelpelige med å tilpasse matretter etter mine preferanser, i alle fall. :) En selvskreven vinner er biff med fløtesaus og ekstra grønnsaker istedetfor potet - men rimeligere alternativ er jo helt enkle greier som hamburgertallerken uten brød og pommes frites. Tror også de har et grillet kylling-alternativ.
Cyan sa for siden:
Sist jeg spiste der hadde den en lavkarbosalat med masse bacon, egg, avokado o.s.v. Mettende og god. Ellers har de jo en del biffer og sånt som er enkelt å lavkarbofisere. Her er menyene.
kattungen sa for siden:
Jeg kan menyen ut og inn, men føler meg så vanskelig når jeg vil ha Lavkarbofisert mat :p
Rin sa for siden:
Ikke tenk sånn på det. :) En bestilling som går feks "Hei, er det mye sukker i denne sausen? Ok, kan jeg få denne retten med ekstra grønnsaker istedet for potet?" tar omtrent ti sekunder, og betjeningen vil ikke svare med annet enn et nikk og eventuelt et "Vil du ha salat eller ekstra brokkoli". Ingen sure miner i min erfaring!
kattungen sa for siden:
Det ble cajun cream steak med brokkoli og blåskimmelost-dip :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.