< Tilbake til oversikten

Klær og gigantiske overarmer!

Anos sa for siden:

Mesteparten av fettet mitt ser ut som har lagt seg rundt overarmene mine!! Skikkelig frustrerende. Jeg føler det får meg til å se mer overvektig ut enn hva jeg faktisk er. Det får meg til å se sååå mye bredere ut :(

Hva slags klær kan man bruke for å "skjule" overarmene?

Antoinette6 sa for siden:

Trekvartlange ermer. Det er flatterende, - spesielt hvis underarmene ikke er like tjukke som overarmene :lol: Og litt vide bør de være !

Edla sa for siden:

Eller så kan man slute fokusere på det man synes er "stygt" og heller lege mere vekt på det man liker med seg selv! Da vokser selvfølelsen og ingen kommer legge merke til armene dine. :)

Rin sa for siden:

Jeg har også litt komplekser for overarmene mine - etter vekttapet er det definitivt overarmene som disser mest - og det føles iblant som om alt av basisklær som passer til resten av kroppen min, nesten sprenger stoffet ved overarmene. :o Det jeg unngår fullstendig er sånne t-skjorter med veldig kort lengde på ermene (sånn som ser ut som et "erme", men knapt dekker armhulen) - men 3/4-lengde er fint!

Jeg er veldig enig med Edla og 157 her ! :heia:

Men puffermer fungerer ikke uansett ! :lol:

Timiane sa for siden:

Man blir aldri fornøyd. Er et problem mindre fokuserer man på et annet. Jeg har så tynne armer og overarmer at de ser beinete ut og magen er som en stor deigklump. Jeg løser det med å ikke bruke alt for kortermet topper. Singlett er utelukket.
Det blir vel det samme med overarmer som er for store. Ha litt lengde på armene.
Man kan og bruke smykker får å få fokuser bort fra armene.
Det viktigste er å være glad i den du er og ikke missfornøyd men en kroppsdel.

Gode ord, Snopsy ! :blomster:

Anos sa for siden:

Jeg vil faktisk våge å påstå at jeg er flink til å se det positive i meg selv, enten det er mine egenskaper eller utseende. Det er KUN overarmene mine jeg har komplekser for.. Jeg skal prøve å ikke bry meg så mye om det og heller se fremover til jeg er ferdig slanket!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.