< Tilbake til oversikten

Dette tror jeg på!-tråd

Lava sa for siden:

Affirmasjoner sies å være viktige, man skal tenke positivt, se for oss hva vi ønsker, og leve som om vi alt har hva vi mangler..
Derfor kan vi ha en tråd hvor vi "sier høyt" hva vi tror på, og gå videre med rak rygg, og bare vente på resultatene :)

Jeg ønsket meg en leilighet/hus med alt på ett plan, uten trapper og uten bakker å gå i for å komme hjem. Jeg flyttet i november i fjor, til nettopp ett slikt sted! Men, jeg hadde nok glemt å nevne at jeg ville ha en hage :p

Så jeg starter på nytt med å tro på at jeg, før eller siden får ett nytt sted å bo, uten bakker, lite trapper og med hage og uteplass! :heia:
Dette tror jeg på!

Hva tror DU på?

For dem som heller vil ønske seg noe, har vi jo denne tråden.

kamp sa for siden:

At jeg skal bestå graderingen i kampsporten min

grotingeling sa for siden:

Jeg tror/vet økonomien kommer til å bedre seg, og at vi får pusset opp kjelleren og bygd veranda.

TrillTrall sa for siden:

Hmmm... Dette var litt morsomt og det koster jo ikke noe å prøve:

Jeg tror at Lille Gubben og jeg finner Drømmehuset på Drømmeplassen i løpet av 2011! :ja: :) :love:

Lava sa for siden:

Å! det tror (og håper) jeg også! :klem:

Lava sa for siden:

Klart dere gjør! :heia:

Lava sa for siden:

dette er helt gratis! :ja:

Hadde vært supert om dere fant drømmehuset! :heia:

Supah sa for siden:

Jeg tror at vi får det lokalet og den kirken vi ønsker oss til bryllupet vårt :hearts:

Antoinette6 sa for siden:

Og jeg tror at jeg kommer til å nå idealvekten minnnn til neste sommer !

Lava sa for siden:

Åja! det må dere jo bare! :heia: bryllup er en viktig dag, så da skal alt klaffe!

Lava sa for siden:

Sjølsagt! :heia:

lucifine sa for siden:

Jeg tror at økonomien vil bedre seg og at jeg tar av meg 30 kg innen jul.

Antoinette6 sa for siden:

:suss:

Lava sa for siden:

Lykke til! :heia:

Supah sa for siden:

Ja, det ser bra ut så langt. Jeg går bare rundt og smiler om dagen, gleder meg veldig mye. :stortsmil Det kribler i magen selv om det er over et år til..

Lava sa for siden:

Du har mye å glede deg til, og kos deg med planleggingen! :klem:

Datter hadde ett nydelig bryllup i fjor, og de minnene vil sitte i lenge!

silje21 sa for siden:

Tror på at jeg og mannemannen får et nydelig ! bryllup neste år, gleder oss Masse :D

Snuppeline74 sa for siden:

Jeg tror at vi snart får den etterlengtende telefonen om at vi kan hente vårt lille gull i Colombia som vi har ventet på i snart 5 år.
Og da tror jeg også at jeg kommer til å ha bedre plass i flysetet :D

bigmum sa for siden:

Jeg VET at vi snart får tid og penger til å innrede kjelleren , slik at vi får goood plass:)
Jeg VET at vi er en frisk og rask familie, med alt vi trenger:)

TigerTove sa for siden:

Jeg vet at hvis jeg virkelig vil ha den nye jobben jeg var på til intervju igår, så får jeg den.
Jeg vet at jeg har lest nok og husker alt jeg skal.
Jeg vet at eksamen i dag kommer til å går bra.

ninagronn sa for siden:

-Jeg Vet at vi får anledning til å bygge ut huset, slik at vi kan få rt soverom nede.
-Jeg Vet at jeg ikke får bruk for det soverommet på mange år.
-Jeg Vet at jeg skal ha nådd normal BMI, og fått bukplatikk og brystreduksjon innen januar neste år.

LilleFly sa for siden:

Jeg tror på at vi skal klare å finne oss et hus som begge er fornøyde med så vi slipper å pendle 1200km mellom to forskjellige adresser, med baby og hunder :rolleyes:

Lava sa for siden:

Jeg tror på at jeg klarer å finne en fin rutine på trening og trene hele året.

ekenna sa for siden:

Jeg tror på at foten min blir god igjen, slik at jeg kan bli ferdig med utdanningen og begynne å jobbe igjen! Og så vet jeg at når jeg reiser til syden, kommer jeg ikke til å skjemmes over kroppen min. Det oppdaget jeg på lørdag, og det var en herlig følelse! :D Jeg tror også på at jeg består fagprøven, når den tid kommer. :)

you`re beautiful! sa for siden:

Jeg vet at jeg kommer til å klare førerkortet i år, selvsagt klarer jeg det, har jo øvelseskjørt i ti år!
Jeg vet at jeg kommer til å finne en leilighet med lav leie og hage i år sånn at hunden min kan rase trygt rundt
Jeg vet at jeg kommer til å gå jevnt og trutt ned i vekt i år:)

Imp sa for siden:

Jeg tror på at jeg skal være frisk innen sommeren begynner for alvor!!
Jeg tror på at vi skal få blitt ferdig med huset innen vi er 60, dvs bytte panel, bytte tak, bytte vinduer, bygge om kjøkkenet, nytt bad, nye soverom, pusse opp tvstue, peisstue, og 3 ganger, pusse opp bad nede, gang nede, innrede de tre rommene nede (er ikke støpt gulv eller noe..). Så 30 år, det burde være et greit tidsperspektiv. Syns jeg.

Ellin sa for siden:

Dette var en energi boost, sitter å leser på eksamen til i morgen, men deilig med en pause inne her. Lykke til alle sammen, så gøy!

Jeg ønsker og drømmer om at alle skal ha det godt!

Og for meg selv, skal jeg klare eksamen godt i morgen, og nå vekt målet mitt. Har ikke satt noe tidspunkt, men har 16 kg igjen til drømme vekten, har gått ned 11 kg.

Stoor Klem til alle!

Lava sa for siden:

Jeg tror at alt ordner seg, selv om det kan se mørkt ut :ja:

Catwoman sa for siden:

Jeg tror at innen året er omme kjörer jeg bil igjen :D (:eek:)

Catwoman sa for siden:

:klem:

StegforSteg sa for siden:

Jeg tror på at jeg skal klare å finne kjærligheten igjen i høst / vinter etter 3 år som "singel".

Lulla84 sa for siden:

Dette er så vanskelig. Har mange drømmen, men det å tro noe skal skje, syns jeg er vanskelig. Jeg kan jo ikke tro noe når jeg vet det mest sansyndlig ikke kommer til å skje ?

Jeg tror ikke jeg kommer ut i arbeidslivet, jeg drømmer. Å tro det blir feil. Nei vanskelig dette :p .

Jeg kan skrive jeg TROR vi er ferdig å pusse opp soverommene før jul :p

Lulla84 sa for siden:

Tja, det spørs . Det ser veldig mørkt ut for meg å jobb, og det kommer ikke til å ordne seg selv om det er mørk ;) . Men MYE, men ikke alt kan nok ordnes selv om det ser mørkt ut :)

BenteR sa for siden:

Jeg tror at synstapet mitt ikke forverrer seg og at jeg ikke fortsetter å samle på autoimmune sykdommer krysser alle fingrer og tær

Bestemamma sa for siden:

Jeg tror at jeg vil få mannen jeg elsker :hearts: og at jeg vil få vinne førstegevinsten i Keno :4klover:...snart!!! :D

langaard sa for siden:

Jeg tror jeg vil få arrkorreksjon i løpet av høsten/vinteren!:)

Egwene sa for siden:

Jeg tror jeg får jobben jeg har søkt på! Som jeg også vet jeg er ganske kvalifisert til å få :P
Og jeg tror(kanskje i det minste et veldig sterkt håp) at han jeg holder på å falle for, faller for meg mer og mer også.

Ruth-Elin sa for siden:

Jeg tror jeg klarer og gå ned til det måle jeg har satt meg (65 kg),og at jeg får jobben jeg har søkt på:rolleyes:

:goodluck::spent::heia:

Lulla84 sa for siden:

:) Det har jeg hvert gjennom 3 ganger . Lykke til .. ;)

Carisma sa for siden:

Hele poenget med å tro er å snu noe negativt til noe positivt. Det du gir oppmerksomhet vokser. Om du alltid tenker det går ikke, vil det ikke gå. Om du tror på at det går så gjør det før eller senere det. Dessuten utstråler du en annen energi overfor andre om du tror på noe.
Hjernen er kroppens sterkeste muskel, men den må trenes som alle andre muskler.

Jeg tror jeg kan klare alt jeg bestemmer meg for!

Ruth-Elin sa for siden:

:heia::_punk:

Tidl. medlem sa for siden:

Jeg tror, håper, ønsker og jobber for at kjæresten min får fortsette utdanningen sin i Norge til høsten og at jeg samtidig får startet min akademiske karriere!

TigerTove sa for siden:

Jeg tror på at jeg om et år har overvunnet vrange svigerforeldre, eier gården sammen med gubben og har åpnet og driver en godt fungerende klinikk som hjelper eiere og dyr rundt meg!

StegforSteg sa for siden:

Jeg tror fremdeles på kjærligheten, og lever under mottoet: Størst av alt er kjærligheten for tiden. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.