< Tilbake til oversikten

Hvor mye penger bruker dere?

nypålavkarb sa for siden:

Før vi startet på lavkarb brukte vi mellom 1200-1500 kr i UKEN på mat, og da satt vi gjerne igjen i slutten av uken uten mat..
Etter vi la om til lavkarb ligger vi på 900-1000 i uken, og da har vi masse grønnsaker, rent kjøtt, bakevarer og andre sunne produkter, eneste vi har gått tom med er fløte og egg...
Vi har alltid masse grønnsaker igjen noe som er utrolig deilig..
Det er ikke bare helsen som blir bedre av lavkarbo altså, lommeboka vår får også litt til overs :D
Hvor mye brukte dere før lavkarbo og på lavkarbo?

Antoinette6 sa for siden:

Aner ikke, - men jeg har en følelse av at pengene varer lengre på lavkarbomat . . .

Dolly sa for siden:

Jeg tror jeg bruker like mye på dagligvarer, men mye mindre på snacks

Timiane sa for siden:

Jeg ser ikke så mye på prisen når jeg kjøper mat. Men siden jeg ikke kjøper søtsaker og brus bruker jeg mindre panger generellt. Tidligere gikk det over 1000 kr måneden til brus alene! Og siden jeg lager alt mat selv, blir det ingen raske løsningerpå kiosken. Jeg tipper ca 700 kroner til en person. Kjøper mye i sverige og det blir det mange middager av og går to gang i uken på butikken. Sparer mye på det. Båge lommeboken og livet ellers nyter godt av endringene som har skjedd det siste året.:D:D

thersley sa for siden:

Her går det veldig mye penger for tiden :P Hadde veldig lite varer som var beregnet på lavkarbo, men nå som jeg har fått litt praktiske ting i hus, så tror jeg det vil hjelpe litt :) Kommer fremdeles til å bli litt ekstra, fordi min samboer skal ikke være på lavkarbo, sier han.. Men han er mer bevisst på hva han spiser i alle fall!

Deanna sa for siden:

Sparer fryktelig mye penger på å ikke kjøpe øl og sjokolade i utide. Og halvfabrikata, ikke minst. Så sammenlagt blir lavkarbo helt klart billigere!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.