< Tilbake til oversikten

Trondheim?!

Amica sa for siden:

Veit ikke hvor jeg skal plassere dette innlegget, men jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke kan finne Fedon brød i Trondheim! Ferdigbakt..Jeg fant det på meny i Kongsvinger, men Meny er jo ikke i Trøndelag i det hele tatt! Ikke Kiwi heller, Bunnpris og Rema er det flust av, men dem selger jo ikke noe av det jeg skal ha..Huff, blir så frustrert..!

Er det noen som har funnet det i en butikk i Trondheim? I såfall hvor?!

Hilsen frustrert Lita..:(

boble sa for siden:

Må beklage der,gitt.Her i byn er det iallefall bare kiwi og meny som har det.
MEN..Prøv i bakerier,for noen av de har det.Eller de har lagd sine egne versjoner av lavkarb-brød. Men jeg har aldri vært borti noe brød med så lavt karb-innhold som lindbergs.

Amica sa for siden:

Ja, nettopp..Uff, og Kiwi har dem heller ikke i Trondheim, hvorfor ikke?! Hehe..Huff :p Jaja. Jeg har en kamerat som jobber der dem pakker brøda før dem blir kjørt ut, og dem pakker Lindberg brød til NOEN..Men hvem :D Store spørsmålet..Hehe :ja:

Takk uansett, skal høre med bakerier :ja:

themonk sa for siden:

Joda, de har hatt det på Maxi på Moholt i alle fall. Og på Ultra på solsiden. Har i hvert fall kjøpt det flere ganger.

Amica sa for siden:

Åh? Var innom på Ultra før Påske, fant det ikke, og dama i bakeri delen sa dem ikke hadde det. Men hun så ut som hun ikke helt skjønte hva jeg snakka om heller da :rodme: Men om dem har det på ICA er redningen nær - veldig nær! Skal løpe dit imorgen tidlig, takk!! :klem:

themonk sa for siden:

Joda, de har det på Ultra. Det ligger rundt hjørnet. Ikke i bakeridelen. Maxi har forresten slutta med det, tror jeg. Mulig ICA har fått det. Lykke til

Amica sa for siden:

Ica og Maxi er samme greia..Vertfall når jeg har vært der :p Menneh, skal sjekke :ja: Og om ikke får jeg dra på Ultra..En gang til. Takk for tips :klem:

Amica sa for siden:

Fant den på ICA Maxi :p Juhu, litt dyrere enn på Meny, men pytt sann..Det ferdigbakte er 10 ganger bedre (både av smak og i str) enn det man baker selv, så jeg sier meg fornøyd! Hørte også at dem finnes på Rosenborg bakeriene, om noen andre skulle lure :ja:

Albertine sa for siden:

De har det også på OBS! Hvor mye koster det på Maxi?

Amica sa for siden:

Det kostet hele 33 kr ( :eek: ) på Maxi, 30 kr hos Meny i Kongsvinger, så jeg veit det kan være billigere :rolleyes: Hvor er Obs! i Trondheim? Er ikke så veldig kjent her :rodme: Kostet 35 kr på bakeriet..

Albertine sa for siden:

OBS finner du på Lade (ups, heter det City Lade nå tro?) og på City Syd. Der koster de 28,50.

Amica sa for siden:

Aha..dra dit å hamstre da ;) Kan fort tjene det inn! Aner ikke hva det heter, vet ikke hvor det er en gang..:rodme: Men en Obs! butikk på Lade? Vet det går en Rute 3 mot Lade..Hum..Får spørre en bussjofør :p Takk for tipset!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.