Hei jeg er på ketose diet, det er ca 6 uker siden og jeg har gått ned 12 kilo. Nå har jeg veldig press på ribbeina, virker nesten som om de presses innover og det er vont. er det noen som har erfaring eller vet noe om det ?
Hilsen Vargi :eek:
Er dette noe som har oppstått helt akutt? Føles det som et press eventuelt klemmende smerte eller ubehag i brystet eller på brystbeinet?( eventuelt som et belte som strammer seg rundt brystet) Da bør du for sikkerhets skyld oppsøke legevakten. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men har dette kommet helt plutselig i dag så er det greit å komme seg til lege for å få tatt et EKG av hjertet ditt. Håper det går greit med deg nå:)
Det høres ut som det samme jeg har slitt med lenge. Jeg fikk også pustevansker og ekstra hjerteslag (muligens angstreaksjon på pustevanskene) da jeg la meg ned. Blodprøver og ultralyd av hjertet viste ikke noe galt, og jeg ble mer og mer redd. Fikk nok av leger, og ringte en naprapat for å høre om det muligens kunne være noe med skjelettet iom. at jeg synes jeg ble verre i perioder der overdelen av ryggen kranglet. (Har fibromyalgi) Han ba meg komme samme dagen, og fant masse låsninger. Tre behandlinger senere var jeg helt fin. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.