< Tilbake til oversikten

Hvordan lager dere wraps med lavkarbo?

Dolsi sa for siden:

Ja, det lurer jeg på i dag.
Har lett litt her inne,men kan ikke si jeg fant noen oppskrifter på wraps egentlig.
Skal ha gjester på taco til helga. De skal få vanlige wraps, men jeg har lyst til å lage lavkarbo til meg selv.
Skal også lage krydderblandingen selv og ha guaqemole til :p

Imp sa for siden:

Spiser det bare uten wraps. Hiver det på tallerkenen og inn i munnen. Nam!

Dolly sa for siden:

Jeg bestiller på nett ferdige

Zincite sa for siden:

Noen bruker kinakål eller annen salat til å rulle fyll (eller pålegg) i.
Ser også at Lisbeth har oppskrift på baconcrispwraps :)
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg prøvde også å søke på wraps med google linja oppe til venstre - da får du noen flere alternativer :)

mio87 sa for siden:

disse lager jeg til wrap:)

Nerthus sa for siden:

Lavkarbo-tortillas

Denne har jeg brukt som tortilla og synes den er god - du kan velge krydder i den selv om du vil :)

Dolsi sa for siden:

Takk for svar.
Da blir det taco på fredag. :D

HenrikBooe sa for siden:

Jeg bruker faktisk å dekke en form med ost å steke i stekeovenen på 180-200 grader i 20 minutter til den smelter helt. Deretter tar jeg den ut og skjærer den opp i passelige biter, og fyller med godt fyll og ruller til en wrap. ;);)

Ikke akkurat det beste alternativet, men jeg syntes det smaker veldig godt og funker godt for meg :D

hupfer sa for siden:

Dolly: fra hva slags nettside handler du? :) :)

Dolly sa for siden:

Handler på [url]www.netrition.com[/url]

eso013 sa for siden:

to egg, 2 dl soyamelk el litt fløte og vann, en ss johannesbrødkjernemel, litt pofiber. en liten desj bakepulver. stek til pannekaker. gode:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.