< Tilbake til oversikten

Litt på siden, men LANGE bukser?

bigmum sa for siden:

Noen som vet hvor man får tak i det?? Har pleid å kjøpe lange bukser på Vero Moda, bruker 36 i beina, men nå har det nesten sluttet med disse lange buksene,,,sukk. Ikke kult å bestandig gå med høyvannsbukser!

dagnykg sa for siden:

Kan vell hende vero moda feks kan bestille inn ekstra viss du spør?

Camomilla sa for siden:

JC (Jeans & Clothes) selger vel lange dongeribukser, tror jeg. Selv har jeg det motsatte problemet, og legger alt opp mellom 11-13 cm.

bigmum sa for siden:

Nei, det blir visst ikke laget noe særlig med lange modeller lenger....sukk.

bigmum sa for siden:

JC finnes ikke her i byen desverre!

Camomilla sa for siden:

Har dere noen annen jeans-forretning i nærheten? Carlings, Levis el.l? Håper noen med lange ben kan gi deg litt bedre tips enn meg :o

jolie sa for siden:

Jeg synes det er lange bukser overalt, jeg. Selv er jeg så kort i beina at jeg enten må kjøre oppbrett (fordi jeg ikke gidder å legge opp) eller det blir ekstra posete nederst på beina. Capribukser ender som regel midt på ankelen og ikke under kneet.

langaard sa for siden:

Kanskje her? nettbutikken www. mango.com

bigmum sa for siden:

Ja, jeg ELSKER Mango og Zara, de har laange bein:) Men jeg er veldig usikker på hvilke str jeg burde kjøpe, synes de varierer veldig i str sine, derfor foretrekker jeg å handle i en "live" butikk.(men her i Skien finnes jo ikke noen SÅ fancy butikker;) Har jobbet på Zara i London, brukte mye av lønna mi på lange busker, hehe. Nei, ikke busker, men BUKSER, hihi.

bigmum sa for siden:

Men kanskje det er nettopp derfor du synes "alle" bukser er lange? Jeg har lange bein, og synes "alle" bukser er korte! Med 36 i beina, så er det ikke lett:)

Ciss sa for siden:

PM selger alle sine bukser i tre benlengder: Short, Normal og Long. :)

jolie sa for siden:

Ja, det var i grunnen bare en digresjon over hvor ulik oppfatning man kan ha - men det kom ikke så godt fram, ser jeg. Hehe.

Bonitta sa for siden:

KappAhl har flere lengder på buksene.

bigmum sa for siden:

Har de?? Da skal jeg ta en titt der:) Takk for tipset!

Lisbeth sa for siden:

Cubus har også to lengder, regular og long :)

bigmum sa for siden:

Nei, har de?? Det har jeg aldri sett, selv om jeg har vært er endel... Da skal jeg ta en tur dit også:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.