< Tilbake til oversikten

Målebånd-toget

xRainx sa for siden:

Vi har veietråder der vi skriver ned hvor mange kg vi går ned. Men vekta kan av og til være en forreder. Hva med en målebånd-tråd der vi skriver ned hvor mange cm vi har gått ned? Jeg vet ikke om det er noe sånt før (jeg søkte men fant ikke noe) så jeg tok sjansen og lagde en tråd. Dere får veilede meg om jeg tar feil :rolleyes:

Jeg vil ikke skrive hvor mange cm jeg er, bare nedgangen.
Og jeg skal ha hver målebånd-dag på søndager.
Så da er det bare å vente til søndag som kommer før jeg får vite nedgangen. :p

Noen flere som vil være med? :)

thersley sa for siden:

Jaaaa, det vil jeg bli med på! Har ikke merka så mye forskjell på mine -5,5 noe særlig enda, men kan være det er cm det er snakk om - og det synes jo ikke alltid like godt når det er mange cm der fra før!!

Hva skal måles? Overarmer, midje, bryst, lår, legger, ytterpunkter? Eller er det valgfritt kanskje? :)

xRainx sa for siden:

Vi tar det valgfritt :)
Jeg har målt legger, lår, overarm, midje/mage, midje/bakdel. (Har en bakdel som er ganske så stor som jeg HÅPER blir mindre :rodme::p)

Nnem sa for siden:

Er med. Måler 4 steder rundt kroppen.

VSB sa for siden:

Jeg er med!

kiril sa for siden:

jeg er med, har selv prøvd å finne en sånn tråd...pleier og måle på torsdager :)

thersley sa for siden:

Jeg er med! :) Skal ta mål i morgen og legge ut :)

Nnem sa for siden:

Tar mine mål på mandag.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.