Kua sa for siden:
Kan man f eks spise maarud baconsvor (2 små poser) for et måltid?Syns det smaker kjempe godt, og det står 0,5 karber pr hundre gram og en pose er 45 gram. Eller bør man ikke gjøre det grunnet saltinnhold eller liknende?
Kua sa for siden:
Kan man f eks spise maarud baconsvor (2 små poser) for et måltid?Syns det smaker kjempe godt, og det står 0,5 karber pr hundre gram og en pose er 45 gram. Eller bør man ikke gjøre det grunnet saltinnhold eller liknende?
Kua sa for siden:
jeg har forressten ikke planer om å gå hverken særlig ned eller opp
Gracella sa for siden:
Baconsvor inneholder ikke mye næring og det er det faktisk viktig å få i seg.
Derfor synes ikke jeg at det er en god måltidserstatter, det er heller noe å spise hvis man er sulten og det er lenge igjen til man får lagd seg noe skikkelig mat. Og da bør det kanskje ikke være snakk om 2 poser i slengen...;)
Kua sa for siden:
Skjønner, så dette kan f eks være en grei ting å knaske litt på hvis man vil ha litt før man legger seg og ikke orker å sette i gang med store måltidet!? Da skjønner jeg at dette hvert fall ikke er noe måltidserstatter
Gracella sa for siden:
Andre saker som kan være greit å spise når man bare vil ha litt å spise, er ost og skinkeruller (med majones hvis man vil ha opp fettprosenten), en boks makrell i tomat (med majones), paprikastenger/selleristenger/brokkoli/blomkålbuketter dippet i rømme, osteknekkis med pålegg, babybel, kokt egg (egg i alle varianter...)...
Masse man kan spise hvis man bare er litt sulten :)
Zillah sa for siden:
Eg har ete fleskesvor som måltid når eg har vore på lang bilreise uti øydemarka med oppspist matboks der alternativet har vore bensinstasjonspølse eller bollar. Heime ville det nok ikkje vore aktuelt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.