< Tilbake til oversikten

Endelig!!!!!

NettaMamma sa for siden:

Nå skal både jeg og mannen min begynne på atkins begge to :D Ikke det at han trenger det (kjekkasen) men han klager stadig over at han føler seg tung og oppblåst. Og vi skal melde oss inn på ProGym her i sandefjord, så vi skal forandre på hele livsstilen :D litt lettere når man er to om det i samme husstand :snill: Gleder meg, i morgen begynner vi :D

Anne sa for siden:

Så hyggelig. det er alltid godt å være minst to. Enklere og mer støttende. I tillegg behøver en ikke forklare, bortforklare og unnskylde hele tiden...:p

Lykke til begge to:)

Nille sa for siden:

Kjempelflott !

Lykke til begge to !! :D

:klem:

Nirren sa for siden:

Så heldig du er som har en som du kan støtte deg på!!! Lykke til!:p

NettaMamma sa for siden:

Jepp, i morgen den dag starter vi, og jeg er skikkelig gira, og mannen min er enda mer gira enn meg :snill: Har fått med meg ei venninne også, og vi skal trene på onsdager sammen :D Så dette blir bra. Blir godt å komme seg i bikini form før sommeren :rolleyes:

siri74 sa for siden:

Ønsker dere lykke til! Så moro å være to sammen om det, matlagingen blir litt greiere da, også trenger dere jo ikke har noe "ulovlig" i skapene i det hele tatt! Dette kommer til å gå kjempefint! :)

boble sa for siden:

:D Så dette blir bra. Blir godt å komme seg i bikini form før sommeren :rolleyes:

Det er mange av oss her inne som drømmer om det!!:p
Og vi skal klare det og!!

Lykke til,og håper dere finner støtte i hverandre!
[size=3][/size]
Liker tickeren din,forresten.Kaker og vekt, to av mine besettelser. :rolleyes:

magdalena sa for siden:

Lykke til!!Er nok lettere om man er to,ja:)

Leena sa for siden:

Lykke til !!! :)

NettaMamma sa for siden:

Det var det da. Vi må nok ha litt poteter og slikt i skapene, for vi har ei datter på 20mnd, og hun må nesten få litt sånt til middag ;)

NettaMamma sa for siden:

Haha, da har vi to ting felles :snill:

Anne sa for siden:

Den lille dattern din trenger ikke poteter...hva som helst av grønnsaker, moste eller hele biter er vel så bra vet du:)

Uansett...Lykke til, nettamamma

NettaMamma sa for siden:

Vi har fått beskjed av legen at hun må ha poteter, hun får nesten bare pupp og da må hun visst ha poteter...

Nille sa for siden:

Hva næring er det i poteter som hun trenger spesielt da ?
Det har jeg aldri hørt før...... hm....... er det stivelsen kanskje ? Nei, dette var rart. Er det noen som har hørt om dette her før ??

NettaMamma sa for siden:

Sikkert stivelsen. Hun kaster opp det meste hun får i seg. Men for all del NILLE, jeg kan godt legge ut journalen hennes her så du får se det er sant, for det virker ikke som du tror på meg :snill:

Nille sa for siden:

:eek: Ånei kjære vene, jeg sier ikke på noen måte at jeg ikke tror deg !!
Det må du ikke tro :( Stakkars liten som kaster opp alt da. Det kan ikke være greitt. Da er det jo aller viktigst at hun får i seg mat hun tåler, uansett hva det er !
Og når du har fått beskjed av lege at det er slik, så er det helt sikkert riktig.

Jeg var bare interessert fordi jeg aldri har hørt om det før ..... spurte bare om noen visste noe mer. Det var overhodet ikke meningen å fornærme deg.

NettaMamma sa for siden:

Beklager, men det er et litt sårt emne for meg det der... men hun blir bedre og bedre :snill:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.