Nå skal både jeg og mannen min begynne på atkins begge to :D Ikke det at han trenger det (kjekkasen) men han klager stadig over at han føler seg tung og oppblåst. Og vi skal melde oss inn på ProGym her i sandefjord, så vi skal forandre på hele livsstilen :D litt lettere når man er to om det i samme husstand :snill: Gleder meg, i morgen begynner vi :D
Så hyggelig. det er alltid godt å være minst to. Enklere og mer støttende. I tillegg behøver en ikke forklare, bortforklare og unnskylde hele tiden...:p
Jepp, i morgen den dag starter vi, og jeg er skikkelig gira, og mannen min er enda mer gira enn meg :snill: Har fått med meg ei venninne også, og vi skal trene på onsdager sammen :D Så dette blir bra. Blir godt å komme seg i bikini form før sommeren :rolleyes:
Ønsker dere lykke til! Så moro å være to sammen om det, matlagingen blir litt greiere da, også trenger dere jo ikke har noe "ulovlig" i skapene i det hele tatt! Dette kommer til å gå kjempefint! :)
Hva næring er det i poteter som hun trenger spesielt da ?
Det har jeg aldri hørt før...... hm....... er det stivelsen kanskje ? Nei, dette var rart. Er det noen som har hørt om dette her før ??
Sikkert stivelsen. Hun kaster opp det meste hun får i seg. Men for all del NILLE, jeg kan godt legge ut journalen hennes her så du får se det er sant, for det virker ikke som du tror på meg :snill:
:eek: Ånei kjære vene, jeg sier ikke på noen måte at jeg ikke tror deg !!
Det må du ikke tro :( Stakkars liten som kaster opp alt da. Det kan ikke være greitt. Da er det jo aller viktigst at hun får i seg mat hun tåler, uansett hva det er !
Og når du har fått beskjed av lege at det er slik, så er det helt sikkert riktig.
Jeg var bare interessert fordi jeg aldri har hørt om det før ..... spurte bare om noen visste noe mer. Det var overhodet ikke meningen å fornærme deg.
Beklager, men det er et litt sårt emne for meg det der... men hun blir bedre og bedre :snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.