Gratulerer med suuuper vektnedgang!! Kan jeg spørre hva høyden din er?? Ren nysgjerrighet bare:p. Mitt endelige mål er 60 kg, og jeg er 168..bare lurer på om jeg kan sette målet lengre ned;)
OMG... 5,8 kg på TRE uker?
Jaggu er du flink!
Har brukt over to mnd på samme vekta... Føler at jeg er ganske flink da... men ikke like flink som deg! YOU GO GIRL!
Synes slettes ikke du skal gå enda mer ned i vekt enn til 60 kg, du skal da vel ha litt former igjen? Med en bmi på 21 vil du være mer enn slank nok. :)
Er ikkje det veldig lite? Eg er 169, og har egentleg tenkt meg ned på 65 kg. Om eg fortsatt ikkje er fornøyd, blir det ned på rundt 63 kg, men tenker at 60 blir veldig lite...
Begynte på ketolyse på mandag, og har til nå gått ned 2,6 kg (ja, veit eg ikkje skal sjekke konstant, men det er litt kjekt no i begynnelsen), og i stad sjekka eg om eg var i ketose, og det var eg :D
Jeg har smal benbygning så kunne sikkert fint vert 55 kg uten å vert for tynn, men håper i det minste på 58.. blir jo mye mindre enn jeg har vert før uansett
Jeg er 168 og har målet mitt på 57 kg. Dette er fordi jeg har veid 57 kg i mange mange år - før jeg plutselig begynte å gå så mye opp de siste par åra... Syns ikke 57 er for lite for meg - da føler jeg meg helt grei (ikke sånn veldig tynn akkurat)
Etter forje fødsel var jeg 52 kg - dvs etter å ha ammet noen mnd. Men da følte jeg meg fin og tynn... men det holdt ikke så lenge - sluttet å amme så raste jeg opp igjen... Men 57 har alltid vært ok for meg, og håper å komme dit igjen!
Og til Dolly: Dette er jo utrolig bra da!! Du er superflink :)
Jeg har bare 5 kg på ca 1 mnd - men det har stått helt stille denne siste uka - gått litt ned og opp faktisk... så det er litt frustrerende, men jeg føler også at jeg spiser bra, så vet ikke helt hva som skjer. Kanskje jeg må begynne med stix likevel ;)
:nei: Da skulle jeg veid 42 kg (jeg antar du mener trekke fra 110 på høyden). Da hadde jeg vært innlagt er jeg stygt redd for. Lille Gubben er kjempestreng på at jeg ikke får veie for lite. Ingen fare for det - jeg er alt for glad i mat til å bli undervektig. :) :o
Ja..noe sånt. Jeg er 182 cm...og kunne ikke veid 72 kg.Eller kunne sikkert...men ikke klart å holde meg der,
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.