< Tilbake til oversikten

Paven og sammenhenger og sånt..

mofe sa for siden:

Det er kanskje skikkelig rart å starte en tråd om dette da, men 1001-tråden kan jeg ikke skrive i, siden jeg har det siste innlegget der.

SÅ! Da starter jeg denne.

Det har seg jo sånn at det med stor sannsynlighet så ligger jo Paven for døden. Og fyrst Rainer likeså. Også synes jeg det er litt snodig.

For da Diana døde, så døde jo Mor Teresa samme dag (eller dagen før eller dagen etter eller hvordan det var.)

(Og samme dag som Gulfkrigen brøt ut, døde Kong Olav.)

Sammenheng? Eller bare jeg som tror på "sånne store ting mellom himmel og jord"? :o

magdalena sa for siden:

Det er jo unektelig en sammenheng,ja,eller kan det bare være tilfeldigheter?Jeg husker godt da kong Olav døde og krigen brøt ut.Mor Theresa døde den dagen Diana ble begravet,5 september..Og nå gjenstår det å se om Paven og Fyrst Rainer kommer seg på bena.Men selv tror jeg at tiden er inne for paven snart.Stakkars mann,som ikke kan ha alderdommen i fred,så sliten og medtatt som han er:(

Albertine sa for siden:

Paven kommer til å dø samtidig som Wenche Foss. Jeg har hatt skummelt rett med sånne ting før, jeg visste at Kong Olav kom til å dø en uke før han døde.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.