marolse sa for siden:
Må bare innom i dag for å fortelle dere at jeg tok frem målebåndet i dag :ja: jeg har mistet 22 cm bare på mage,pupper og rumpe på bare 1 måned....HURRA :D Dette hadde jeg aldri trodd faktisk!!!! Jeg er så glad i dag:D
marolse sa for siden:
Må bare innom i dag for å fortelle dere at jeg tok frem målebåndet i dag :ja: jeg har mistet 22 cm bare på mage,pupper og rumpe på bare 1 måned....HURRA :D Dette hadde jeg aldri trodd faktisk!!!! Jeg er så glad i dag:D
Dolsi sa for siden:
:D Grattis
Euphita sa for siden:
Wow! Så bra!
Grattis :D
Bøtt sa for siden:
Hurra så herlig:heia:
Antoinette6 sa for siden:
:heia:
Monagh sa for siden:
Så utrolig bra :) Grattis grattis!!!
marolse sa for siden:
Takk alle sammen:) jeg er sååå motivert nå.. I går fikk jeg igjen knappene på en bluse jeg ikke har brukt siden jeg ble røykfri for over 2 år siden :w00t:
Bravo sa for siden:
Wow, det må være herlig, gratulerer!
Her sitter kiloene veldig fast, så jeg gleder meg til den dagen jeg kan si noe sånt..håpe-håpe.
marolse sa for siden:
Kiloene har sittet fast hos meg også, så jeg lurer ofte på hva jeg gjør galt...er enda veldig ny på denne kosten, og det gjør at jeg ganske sikkert gjør masse feil :o Er egentlig av den typen som burde ha et A4 ark med hva,hvor og når jeg skal spise. Men, vekta har gått litt ned nå...sakte men sikkert.....og cm tenkte jeg overhodet ikke på,før dattera mi sa det..:eek: hun sa hun så det på meg bakfra...så jeg prøver å prøver og skal iallefall ikke stoppe :)
heidia79 sa for siden:
kjempeflott!!! Gratulerer!!
LibraGirl sa for siden:
Hurra! Flinka :D
Sommerjenta sa for siden:
Gratulerer! :-D:_punk:
kjerstiva sa for siden:
Whow :eek:
Grattis :D:D:D
Emmelu sa for siden:
Kjempe bra =D
Bittemoren sa for siden:
Det er jo kjempe bra :) kiloene forsvinner nok etterhvert de også :)
Snorkfrøken__ sa for siden:
Kjempe flott:heia:
amnesia sa for siden:
så flott da :D
Tiril77 sa for siden:
Grattis!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.