Da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på Ketolyse. Har tidligere gått ned 13 kg med fibermat-kuren, men mangler motivasjonen til å gjøre det på den måten igjen. Har 2 gutter. En på 3 år og en på 6 mnd, og nå skal gravidkiloene AV!
Målet er i førsteomgang å gå ned 10-12 kg, men om det blir mer er det selvfølgelig greit :)
Så, det jeg lurer på, hvor mye kan enn forvente å gå ned i uken? Er det snakk om 1 kg, eller mer?
Sambo har tidliger gått på ketolyse,med god effekt, så nå skal vi begynne sammen :)
Må legge til at jeg ikke bare gjør dette for vekt-tapet sin del, men sliter med migrene og muskelsmertet, så håper at dette kostholdet gjør at det blir bedre.. erfaringer med det?
Heia!
Er også ny her,og begynte i går:)
Gjør det heller ikke bare for vekttapet,men sliter også med muskel og leddsmerter. Har lest om folk som har blitt merkbart bedre etter lavkarbodiett. Så tenkte det var verd et forsøk:)
Og skulle vekta gå ned,er det bare en bonus!
Anbefaler å kjøpe deg Ketolyseboka www.ketolyse.no
Jeg leste den fra perm til perm og nå bruker jeg den som oppslagsverk, samt at det er mange fine oppskrifter der.
Nå har jeg i to dager regna på karber! Og lurer virkelig på om jeg kan regne feil? Når jeg har spist middag senere,er jeg oppe i 19,85.Og da har jeg hatt 1 flaske vin. Er det mulig? Riktognok lavkarbo vin da!
Den har jeg, så den skal virkelig lese godt! Så tenker jeg sambo kan vere litt hjelpsom, å forklare meg litt :) Er jo vandt til å telle kalorier, så dette blir litt av en omveltning, men er super gira på å prøve noe nytt :D
Krib: jeg antar at du har litt kalori-tankegang kanskje? Da er jo knappe 20 kalorier ingenting, men kalorier og karbohydrat er vidt forskjellig ;)
Er vel anbefalt at når man går ketolyse, bør kvinner ligge på 15 gram karbohydrat pr dag, og menn 20 g :)
Jeg prøver å ligge på 15 men har vært på 19 og noe en dag og uten at det hadde noe å si.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.