Forrige helg spiste jeg to sjokoladeprinsen-sjokolader (måtte jo teste ut to forskjellige :D). Skjønner jo at det ikke er spesielt gunstig, men hvor mye har det å si så lenge det blir med det (planlegger å ta bare en denne helga)? Var ikke noe problem å fortsette på lavkarbo etterpå selv om jeg merket litt mer søtsug dagen etter.
Falt nok ut av ketose, for fikk symptomer på at jeg gikk inn igjen dagen etter. Er det helt krise om jeg spiser en sånn i ny og ned? Hva er følgene av å være ute av ketose noen timer?
Takk for svar :) Tar sjansen jeg. Er jo ikke ordentlig inne på dette enda, men tenker at så lenge jeg ikke fortsetter med sjokolade i morgen så er det vel ikke så ille? Får se om jeg faller ut av ketose, men kommer veldig fort inn igjen så det skal gå bra. :p
Vær obs på det - det er bare den lilla som er sukkerfri. Den andre er en "vanlig" sukkerholdig sjokolade! Ikke overraskende at man da faller ut av ketose...
Ja har kjøpt den lilla. Kombinerer med en pose baconsvor. Gleeeder meg:D
Krib: Tror det er litt forskjellig. Jeg merker det på urinen, lukter antibiotika. Trodde jo det var noe galt når jeg merket det første gang. Får også neongul farge. Merker ellers ikke noe. Samboeren min får en grusom smak i munnen. Virker som det er endel som får det.
Du kan også teste det ved å kjøpe ketostix på apoteket eller ketolyse.no:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.