< Tilbake til oversikten

Sjokolade til kaffen

sunny69 sa for siden:

Mulig noen har lagt inn dette tidliger, men fant ikke noe på dette....
Jeg har ofte lyst på noe til kaffen, og syns at sjokolade med 70% kakao innhold ikke er det beste.
Jeg smeltet enn plate sjokolade(min 70% kakao) og blandet inn 1-2 ss cocosa inn. Smurte det utover bakepapiret(som jeg hadde på et brett), la et nytt et opp på og satte det i kjøleskapet til det hadde stivnet. Så brakk jeg den i små biter og la den i frysern. Kjempe god sjokolade med kokos smak.
Det enkle er ofte det beste :D

Holtappen sa for siden:

Takk for tipset! Vil du ha det ennå lettere ? så har Freia kommet med noen herlige nye 70 % kakao sjokoladeplater med Mint, med Appelsin, med Sitron...mmm de er herlige ;) Med samme karbo innhold :D

e84 sa for siden:

men vær forsiktig dere...den 70% kakao mint er livsfarlig. Fytti rakker'n så god! Helt himmelsk! :D Og hvis du lager hjemmelagd vaniljeis, prøv å knekk noen biter av denne sjokoladen over isen...HOLY MOOOOOLY! ;)

Holtappen sa for siden:

mmmmmmm tviler jeg ikke på:p takk for tipset :D Har tenkt å prøve sjokoladen i ett mokkafyll også... blir sikkert deilig :stortsmil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.