< Tilbake til oversikten

Opp 4 kg på 3 uker..

rut311 sa for siden:

Ettersom husvertene driver å bytter kjøkkenet her, så har jeg ikke hatt kjøkken på 4 uker, og de er fortsatt ikke ferdig.
De satte inn en mikrobølgeovn, men jeg har begrensede muligheter til å få vaska opp, så det har gått i pølser og fedon-lindberg brød, med ost og sukkerfri ketchup.
I tillegg går jeg rundt og er alltid sulten, så jeg tømmer lett en pose peanøtter på en dag om jeg har det liggende. Ja, jeg vet, d er helt forferdelig!
I tillegg har jeg spist en del krem på sprutflaske og bringebær.
Jeg er oppblåst, har dårlig med energi, og har altså lagt på meg 4 kg.

Nå lurer jeg på å droppe 17.mai. Etter å ha gått ned 20 kg, så hadde jeg gleda meg såå til å gå med bunaden min. Men nå vet jeg ikke om jeg orker å prøve den engang..

Hva skal jeg gjøre??
Og kan det være fett som har lagt seg på de 3 ukene? Jeg har nok holdt meg under 70 karbs om dagen.

sukk

Gracella sa for siden:

Jeg vil tro at det er mest vann. Du har jo levd lavkarbo, så det er nok ikke fett, vil jeg tro.
Det høres også ut som om det har vært noen stressende uker for deg?
De kiloene raser nok av igjen når du begynner å spise skikkelig :)

rut311 sa for siden:

Ja, det har vært stressende å vite at kroppen min ikke får det den trenger, etter et år i ketose. Har ikke "skeia" ut en eneste gang i løpet av siden i fjor mai, og nå tvinges jeg til det, selv om jeg holder meg unna høykarbo.

Jeg håper også, og tror at kiloene raser av når jeg får spise normal mat.
Jeg lurer også på om noe av vannet kommer av at jeg venter mensen i løpet av denne uka.

Nerthus sa for siden:

Prøv bunaden - og NYT en fin 17.mai! Du må ikke la det som skjer rundt deg nå påvirke hvordan du har det :) Du får en sjanse til å spise ordentlig igjen snart ;)

I mikro må jeg anbefale:

Finsbråten COPPA speket svinenakke med en ostebit rullet inn i.... snaddersnacks!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.