Jeg drasser fortsatt rundt på Imsdal plastflasken min som rommer 0,7 l.
Men nå avgir jo disse plaskene endel giftstoffer, så tenke å kjøpe meg en drikkeflaske i plast som er uten alle disse skadelige stoffene.
Det var nevnt noen flasker i et innlegg her, jeg tror de var fra Chlaes olson, og at det var bilde av de i tråden. Men jeg finner ikke igjen tråden.
Noen som kan anbefale noen drikkeflasker som er gode å drikke av, og som ikke lekker (og som er fri for skadelige giftstoffer) ?
Dateren min fikk en av svigermor, fra Tupperware. Den er jeg misunnelig på og har planer om å kjøpe meg en og. Den er som en vanlig flaske egentlig, og lysegrønn.
klean kanteen er jeg fornøyd med, har brukt det som drikke flaske til barna og, kjøper man til barn får man med drikke tut fra avent...har kjøpt fra ebay men dem har vist hjemmeside man kan kjøpe fra og :)
Denne er god (altså tett ol), og hipp. Men den er utstyrt med sugerør og er altså ikke en slik som man heller fra, som vanlige flasker. Bare som info. Jeg har en, men syns det er knotete og ekkelt å måtte suge i seg vannet ;)
Du må ikke på party, men kan kontakte en selger og få kjøpt det du vil ha gjennom de. Jeg har ihvertfall fått gjort det, de vil nok sikkert prøve å prakke på deg et party men bare si at du ikke gidder å ha det bare for å kjøpe et par små ting. De fleste er mer interessert i et lite salg enn intet salg.:D
Jeg har brukt de grønne Tupperware-flaskene i et års tid før jeg skaffa Klean Kanteen, og mot slutten av det året begynte de å lekke :( Så jeg er igrunnen ikke fornøyd.
Disse har vi, jeg og datteren min, fra Contigo.
Vi kjøpte dem på enklere liv, men har også sett i flere andre butikker, bl.a sportsbutikk.
BPA- og latexfrie
(Bildene ble veldig ulik str ser jeg, men min er på 1/2 l og hennes noe mindre, finnes i større str også)
Man trykker den fargede knappen inn for å drikke, da går en liten tetteplate vekk fra hullet i tuten.
Lekker absolutt ikkeno, de kan ligge opp-ned i skolesekken en hel dag, og likevel helt tørt:)
Vi har ikke hatt våre så lenge som et år, men i..tja, et halvt år nå, og foreløpig veldig fornøyd, og fortsatt lekkasjefrie altså.
Ellers bruker jeg en VOSS vannflaske i plast en del. Men er på jakt etter en ny god plastflaske. Liker når det er litt store åpninger som om jeg drikker fra et glass på en måte, samtidig må ikke skrukorkene være for vrine og skru.
Sugerør og suttetuter er ikke noe for meg.
ja så på ebay i går di hadde en med 40 oz, er jo kjempe digg, slippe og fylle så mye, jeg trenger mer enn den 27 oz når jeg trener...har allerede bestillt nye :D
Vet ikke om det fortsatt er aktuelt, men om det er det, er jeg Tupperware konsulent og du kan bestille fra meg. Du trenger ikke å ha party om du ikke vil det:) Bare send meg en melding om det er interessert!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.