Jeg skal arrangere firmafest for 40 menn. Det er ett stykke å gå fra en aktivitet vi skal ha til der vi skal spise. Har lyst til å arrangere en natursti på denne veien, men er helt blank for ideer og hvordan dette praktisk gjennomføres.
En annen mulighet er å ha en quiz etter vi har spist middag, har søkt å lett masse på nett på forslag til oppsett, spørsmål og fasit, men finner ikke noe som jeg synes er passende.
Er det noen der ute som ser seg lyst til å komme med noen ideer og hjelpe meg litt med dette?:)
Du kan dele dem opp i grupper(maks 4 pr lag) og ha poster langs veien!
En post om firmaet, en post om lavkarbo, en post om sport, en om biler, en om fjelltopper, en om øltyper, en om kjøkkenredskaper, en om flytyper, tv- merker..........
Gruppen som får flest poeng vinner og får lov til å skryte uhemmet av seg selv resten av kvelden!:D
Helt enig med Kitt, du kan jo spørre om HVA som helst - men velg gjerne tema som omhandler firmaet eller produktene deres eller lignende :)
Siden de er 40 menn - kan du jo ta med en på planleggingen om du er kvinne og trenger litt mannlig påvirkning når det gjelder spørsmålene :)
Bil, verktøy, kvinnfolk, fotball, øl kan jo være fine temaer ;)
Det finnes et uttall av quizspørsmål på norsk på internett, du må bare google videre!
Poster langs veien er kult - vi gjør det hvert år på sommerfesten på jobb :) Konkurranseinstinktet pleier og trigges ganske kraftig ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.