Det samme skjedde med meg, gikk ned 3 kg den første halvannen uken, og la på meg nesten like mye de neste 2 - 3 ukene. Jeg fikk til svar (i et annet forum) at det er mange som går opp etter 4 - 6 uker på Ketolyse. Dette er ikke fett, men mest sannsynlig vann (hvis man får i seg mye salt, nærmer seg mens eller eggløsning, trener hardt osv). Nå er jeg i uke 7 og begynner å gå nedover igjen :D
Det er VELDIG nyttig å reg alt du spise på diett.no, det ble veldig mye klarere for meg hva jeg kan spise og ikke spise mye/lite av iløpet av dagen. Anbefaler å bruke diett.no! Eks igår trodde jeg at inntaket hadde vært så pass bra iløpet av dagen at jeg kunne spise litt bær med krem til kvelds. Men da jeg la inn dagens inntak så jeg at jeg hadde kommet godt over 20g karber hvis jeg hadde spist de bærene.. Da ble løsningen å heller gomle noen skiver med ost for å stille suget etter "noe" :)
Jeg legger all maten min inn på diett og ligger sjeldent over 10 g karber per dag. Er i perioden for eggløsning tror jeg, så jeg ser det ann. Håper det er bare det, for det gikk jo fint fram til nå.
Jeg opplever også at vekten går litt opp og ned. Syns det er veldig lite motiverende:( Så håper vekten begynner å gå ned snart igjen!..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.