Olive Oil sa for siden:
Jeg har søkt, altså.:D Finner ingen tidligere tråder om akkurat dette. Det virker derimot som om "alle" blir bedre av å bruke det, synes jeg.
Jeg begynte altså på ketolyse for ca. 6 uker siden. Har alltid vært plaget av mye luft i magen, men dette bedret seg allerede etter to-tre dager på ketolyse. For en uke siden begynte jeg å føle meg så slapp, og leste at Purley Greens var verdt å prøve. Har nå tatt dette hver morgen den siste uken, og merker ikke så mye forskjell på formen egentlig, men huden er mye glattere og penere. Det jeg dog merker godt er at jeg har blitt utrolig oppblåst og urolig i magen. For å forklare hvor ille det er, jeg har 3 cm. mer rundt midjen om kvelden enn på morgenen.:eek:
Kan ikke skjønne at det har noe med maten å gjøre, for der har jeg ikke gjort noen vesentlige endringer. Litt mer løk enn vanlig i dag, men disse plagene har vart i 3-4 dager.
Noen som vet? Jeg kan jo bare kutte det ut for å se, men det var dette med å få i seg litt sunne greier, da. :rolleyes:
Kom til å tenke på en ting på tampen her. Jeg har spist mye mindre av Karins beste brød de siste dagene, for jeg har sett noen får stans i vektnedgang av det. Kan det rett og slett være at magen min savner de gode frøene?