< Tilbake til oversikten

Little Miss Perfect - sukker!

TrillTrall sa for siden:

Sitter og ser på "Little Miss Perfeckt" på FEM og jeg er like fasinert som hver gang jeg ser slike program - det er jo bare grusomt! Nei, skrubb ungene rene for den ekle sminken, kle på dem på som er behagelig og godt å ha på og hiv dem ut i sandkassa og på dissa!

Men poenget mitt er at den ene lille jentungen stadig vekk ser ut til å fores med SUKKER! Altså små papprør med rent sukker i! Dette får hun når hun er sliten og trenger energi, enten gir mora det henne eller så roper hun etter sukker selv. Grønt snacks (hva det nå måtte være) er også noe noen stappet i ungen hele dagen som en eller annen belønning. :rolleyes:

Synes synd på disse ungene jeg.

LibraGirl sa for siden:

Enig med deg der! Så også at ene jenta sa hun var sulten å ba om mat, men det kunne hun ikke få da di skulle premierers!!
Syns dette minner mye om barnemishandling!

Bøtt sa for siden:

Helt på trynet synes jeg:ja:

Stakkars jenter !!Og når de tar falske tenner på de da herregud det ser jo ikke ut.Mødrene er galne spør du meg ,ikke riktig kloke :nei:

Antoinette6 sa for siden:

Barnevernet burde kobles inn i slike tilfeller!!! De har da det i disse landene også ???

xRainx sa for siden:

Alt som folk kan tjene penger på blir sett med blinde øyner. Stinker veldig bestikkelse av det der.
Synes også det er barnemishandling. Nå er jeg såpass gammeldags at jeg mener at unger ikke burde begynne med sminke før dem er over 16. (Jeg var 17 da jeg begynte). Og falske tenner? Hva slags lærdom er det barnet får? Barn som ikke er "little miss perfect" er stygge og ikke verdt noe? Og alt omhandler dem.
Når et barn er født, krever den alt! Barnet krever mat, stell, skift +++. Etterhvert er det foreldrenes arbeid å lære barnet å gjøre ting selv, og rett og galt osv. Men når de holder på sånn, med noe som er det verste "dopet", å forer barn med sukker... Nei unnskyld at jeg sier det, men "Die young, be a beautiful corpse" virker som noe de foreldrene satser på.
Blir så sint når jeg ser foreldre ødelegger unga sine!!!!! :mad:

Mellon sa for siden:

Det er grusomt. Fatter ikke at noen mødrer ønsker dette for ungene sine, har selv tre jenter og kunne ikke gjort dette mot noen av de.

Uansett, engang så jeg ei jente som var avjengig av kaffe latte, moren så ikke noe problem med det

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.