< Tilbake til oversikten

Jippi i morgen er det fest - Hva pleier dere å drikke?

Dolly sa for siden:

Tørr ikke begynne med Grevens lavkarbocider, men Smirnoff og fun saft må vel gå bra uten å måtte telle drinkene mine?

Får ta med meg en pose med bacongull også

Gerd sa for siden:

scroll ned på siden her, så finner du i vertfall 3 tråder med samme tema. ;)
Ellers så står det om hva slasgs alkohol som kan drikkes i boka også :)

Kose deg i morra :heia:

cola sa for siden:

tuborg har lavkarbo/lavkalori øl:D 1 karb pr 100 ml

Dolly sa for siden:

Ja men orker ikke å telle, grevens eplecider uten sukker har mindre enn 0,5 karb pr 100 ml... men må ha noe med ingenting i sånn at jeg ikke trenger å være redd for å få i meg for mye karber hehe

Euphita sa for siden:

Ble en liten fest sist lørdag på meg, og da ble det 2 lite øl og noen vodka med 7up free, og beholdt ketosen :)

Gerd: ja når man først har laget en tråd, så kommer alternative tråder opp under men det er jammen meg vanskelig å søke på dette forumet, det om man bruker søk funksjonen eller google-søk. Skulle vært slik at når man begynner å skrive en ny tråd, så kommer lignende tråder opp. Vet det er slik på tettinntil.

jolie sa for siden:

Hva orker du ikke å telle? Jeg regner med en cider er 500 ml? Da får du i deg 10 karber om du drikker fire bokser. En boks = 2,5 karber.

Dolly sa for siden:

Ja og 4 til 6 bokser er aaaaalt for lite for meg hehe

Så kommer jeg sikkert ut av tellinga også med antall bokser....

cola sa for siden:

hehe. så bra med den cideren.hvem butikker selger den?

Jeg drakk noen glass hvitvin og 2 corona øl for en uke siden og har ikke gjort noe med vektnedgangen:) men så skjekker ikke jeg om jeg er i ketose heller

Charlott sa for siden:

Om dette er første festen etter oppstart, kan det være greit å ha i bakhodet at man ofte tåler myyye mindre enn tidligere ;)

Dolly sa for siden:

Tror alle butikkene selger den, det er grevens og den er uten sukker de har en med sukker også

JEg har drukket litt cider i helgene, ene kvelden ble det 4 stk

knh sa for siden:

Det er også en mulighet å kjøpe f.eks 3 bokser cider/øl, så har du kontroll på det, også supplere med sprit eller noe som ikke trengs å telle så nøye når du har drukket opp boksene ;)

jolie sa for siden:

Åååh, hehe. Det er nok mer enn nok for meg. Hilsen småbarnsmoren som fester to ganger i året.

Dolly sa for siden:

Jeg festa også max 2 ganger i året før jeg gikk fra min x, nå har jeg ny samboer og vi har barnefri annenhver heg og da hender det at vi drikker litt hehe

Jeg holder alltid full kontroll da, men merka ikke at jeg tåler mindre på ketolyse, men merker at jeg likevel kjenner det etter ei cider, men ikke nok:cool:

jolie sa for siden:

Jeg har også barnefri annenhver helg, men det er dårlig med festing likevel. Sier ikke at jeg ikke vil, for all del. Men i morgen skal jeg! I alle fall ut og drikke et par glass og feire to store innleveringer - og at det nesten er sommerferie.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.