< Tilbake til oversikten

iHerb, rabatt-koder og markedsføring

HP sa for siden:

iHerb (og andre nettbutikker og tjenester) bruker rabattkoder eller vervekoder som markedsføring. Disse gir nye kunder en rabatt (eller bonus) ved handel (eller registrering), og eksisterende kunder en påskjønnelse for å markedsføre iHerb (eller andre) og sin egen rabatt-kode. Selv om det er liten fortjeneste for den enkelte, blir markedsføringen av iHerb massiv; det er derfor de har laget et slikt konseptet.

Markedsføring er i henhold til forumreglene våre ikke tillatt på lavkarbo.no, dette gjelder også iHerb-rabattkoder.

Vi vil likevel tillate posting av rabattkode i innlegg i egen blogg eller i egen journal-tråd, så fremt rabatt-koden ikke er formålet med å poste innlegget. Å reklamere for koder andre steder (i innlegg eller å ha koder i signatur) er ikke tillatt.

lifejack sa for siden:

Oi, godt du informerer om dette, for det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt (altså at jeg bryter "forumvettreglene" ved å ha koden i signaturen f.eks.).

Timiane sa for siden:

Det finnes egne tråder for salg av ting man har som man ønsker å bli kvitt. Er det greit?

Huldr sa for siden:

Jeg ser det fortsatt er folk som promoterer sine iHerb-koder i signaturen, så bare dytter på denne jeg :)

HP sa for siden:

Så lenge det ikke selges for å tjene penger så er det generelt sett greit.

Labomba sa for siden:

:eek: Sorry asså... Så bare at andre hadde gjort det, og jeg brukte koden for å få 5 %. Visste faktisk ikke at jeg fikk noe også. Men men, gjort er gjort og spist er spist, borte er den:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.