Planen VAR å kjøre lavkarbo siden eg VAR i ketolyse... men dagen starta med stress og styr og fikk ikje tid til frukost og heile pakka og enda opp med brødskiver til frukost med mor og far etterfulgt av rømmegrøt og is ... og biff med poteter til kvelden....:eek::confused:
og eg aaaaangrer........ men men spist er spist!!!
Nei, tror det ble lavkarbo... Litt fler karbohydrater enn ellers, men ikke noe voldsomme greier... Var på buffe-middag på hotell og kunne jo spise akkurat hva jeg ville, og man blir jo ikke så fort mett om man spiser alt annet enn brød, potet, ris og pasta.. Masse god mat, og grønnsaker.
Tok kanskje 1 lite kakestykke til sammen, bare små fliker av 3-4 kaker for smakens skyld..
vifter med hendene, gikk rett vest her å! :(
Det straffet seg selvfølgelig med magesmerter å hodepine :(
Følte meg rett å slett som et høy-karbo monster :(
Softis, brødskive, kjøttkaker mm! Off :(
Rekker opp hånda jeg også: cava, øl, brownies, focaccia, is, pai, muffins osv! Hadde egentlig planlagt å begrense meg litt, men hadde allerede hatt høykarbodrittkosthold både lørdag og søndag, så da var det fort gjort å glippe.. Merket at jeg fikk både mageknip og ble skikkelig dårlig og slapp dagen derpå selv om jeg ikke egentlig drakk så mye..
Men det positive med en glipp er at man kan stikke hull på alle illusjoner om at høykarbomat er så godt! Jeg synes iallefall at gjærbakst, som har vært et lite savn for meg, gav meg svært lite glede.. Var bare tungt og smakte lite.. Gi meg heller en kjøttbolle! ;)
Det kan da ikke være så ille med en liten sprekk en gang i blant, så lenge man henter seg inn igjen! :) Stå på!
Ble en gigasprekk. Begynte på fredagen, endte i går. Opp 3,4 kg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.