Smelia sa for siden:
Huff! Kan nokon fortelle meg koffor eg er så sinnsykt oppblåst i magen?!:eek: Ete lavkarbokost slavisk , men no siste 2 vekene så har jo magen bare stått rett ut !!! KJIPT! ka kan det være ? Er det noe eg bør kutte frå kosten?
Smelia sa for siden:
Huff! Kan nokon fortelle meg koffor eg er så sinnsykt oppblåst i magen?!:eek: Ete lavkarbokost slavisk , men no siste 2 vekene så har jo magen bare stått rett ut !!! KJIPT! ka kan det være ? Er det noe eg bør kutte frå kosten?
Gerd sa for siden:
Da bør du vel først skrive hva du spiser og drikker da. ;)
Og prøv å sammenligne med kosten du hadde før oppblåstheten begynte. Har du endret noe?
manne sa for siden:
Om du spiser atkinsbarer, sukkerfri sjokolade osv kan det være synderen... og dessuten er det vel flere som reagerer med luft i magen ved diverse grønnsaker - som blomkål, løk osv. :)
Smelia sa for siden:
ete som regel lavkarbobrød, knekkebrød med kvitost, skinke... til frokost eller frokostpannekaker ... isbergsalat, majones( ekte) med røykelaks lunsj ofte.... veldig variert med middag ( lavkarbo) et av og til mørk sjokolade, drikke pepsi max av og til, drikke vann, fun saft, fløte osv......
Smelia sa for siden:
Oj GERD såg nettop at du hadde over 50 TUSEN (?) Innlegg her :eek::D wow! imponerande!! kjem etter om ....litt.....;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.