Synes det ser ganske bra ut jeg :) Det er helt vanlig å være ekstra sulten i starten (om det stemmer at du begynte i mai?), noe som jevner seg ut etterhvert :)
Så, spis deg passe mett og ikke vær redd for å spise "for mye" nå i begynnelsen :)
Hadde dager jeg lå på 3000-3500 kcal i begynnelsen, er man sulten så er man sulten ;)
Jeg begynte 26 april å i begynnelsen hadde jeg ofte for liten mat, men har prøvd å øke på fette. i går var jeg i ketose så hadde spist ganske lite karbo, men i dag har jeg spist en del mye mere.
har gått ned 2,2 kg siden 26april:)
så det var ikke for mye fett? fløte det var så mye jeg hehe:P
ja sant det, å jeg må være mett ellers går jeg å skjesker på noe hele tiden å kan jo ikke spise godteri så da må jeg ha mat hehe:P
baker å mitt eget lavkarbo brød og prøver å spise mat varer som har under 5gram karbo per 100gram
Ikke noe galt med fordeling eller mengde, fett sørger for at du holder deg mett og styrer unna "feil" ting :) Spis og kos deg! :D
Deilig å kunne spise seg mett og samtidig gå ned i vekt, ikke sant? :D
ja er deilig det, er jo på 3dje uke nå å så langt går det bra, savner ikke vanlig brød, ris, potet eller pasta.
eneste jeg savner litt er en melkerull hehe og pepsi max:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.