< Tilbake til oversikten

Å drikke nok vann

Olive Oil sa for siden:

Her har det gått sakte nedover den siste tiden, og jeg tok en brainstorming på mandag for å finne ut hvorfor. Jeg fant ut at jeg egentlig drakk mindre vann enn jeg trodde, og regner med det er derfor. Nå har jeg gått til innkjøp av ølglass i plast som tar en halv liter vann. En sprittusj har fast plass ved benken, og hver gang jeg fyller glasset setter jeg en strek på det. Mye lettere å se hvor mye jeg egentlig drikker.:)

Kunne selvfølgelig hatt halvannenlitersflasker i kjøleskapet, men der er det som oftest fullt av brusen til resten av familien..:rolleyes:

Kanskje et tips til andre som har brusdrikkende familie og lite kjøleskap?

lucifine sa for siden:

Jeg har 1,5l flasker med vann stående i frysen. Tar den opp og lar den tine litt, så fyller jeg på med vann som har stått på flaske i romtemp og viola! kaldt vann hele dagen. Nå har jeg allerede pest i meg 1,5 (er litt stolt av meg selv for jeg og sliter med å få i meg nok vann).

Halvlitersglass som står i frysen og isbiter er også deilig (og har man nok isbiter blir vannet fort kaldt og godt).

Så mao redningen her er frysen min! <3<3

Nnem sa for siden:

Jeg drikker av fun light flaska. Drikker ca 2-3 flasker om dagen. Fun flaska rommer 1 l vann.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.