< Tilbake til oversikten

Løsgodis i Sverige - fulle av karber?

Krepsejenta sa for siden:

Hei! :) Jeg har tenkt meg en tur til Sverige og hamstre inn litt lavkarbomat. Ser det er flere som sier de kjøper løsgodis der...for de har godt utvalg av sukkerfritt godteri. :p Men, det står jo ingen næringsinnhold, og jeg har hørt flere si at dette er fullt av karber. Er det noen som vet noe om dette? Kanskje tryggest å kjøpe det man har full oversikt over antall sukkeralkoholer som kan trekkes fra?? :rolleyes:

Georgine sa for siden:

Der hvor det ikke står noe skal du regne med at du ikke kan spise. Sukkerfritt godis står merket. Ofte har de godkjent godis i poser og utvalget der er større en løsgodisen mange steder.

David sa for siden:

Jeg var i Sverige akkurat (Charlottenberg), og kjøpte De Bron-poser med vingummi, marshmallows, lakris ++. I tillegg Cavalier-sjokolade, og et par sjokolademerker som het LowCarb.
Halve prisen av hva det koster på helsekosten.

Smågodtet styrte jeg glatt utenom, da det ikke sto noe om næringsinnhold så vidt jeg kunne se.

Krepsejenta sa for siden:

Oki..tuuusen takk for svar!! :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.