Efterår sa for siden:
Hej :)
Jeg har haft stor fornøjelse af dette forum indtil nu. Har været på Skaldeman og Atkins efter mange års kalorie og fedtforskrækkelse :D:D og det har været rigtig godt på trods af at der er kommet et par kilo ekstra på..... men som jeg har læst og er blevet fortalt så er ovenstående vægtregulerende, så det er i bund og grund ok.
Nu har jeg været hos en kostvejleder som har mange års erfaring så hendes kompetense er jeg egentlig ikke i tvivl om. Hun testede mig for nogle fødevarer og resultatet blev at jeg skulle holde mig langt væk fra mel- og korn-produkter, samt fede oste og smør. Jeg skulle sørge for at få protein til hvert måltid og 6-8 spsk olier hver dag + grønne grøntsager og hvis jeg ville have frugt og bær skulle det kun være lidt og ikke hver dag. Ost og mælkeprodukter generelt skulle være fedtfattige. Kikærter og linser skulle jeg begynde at bruge men også i meget små mængder...
SÅ nu er mit spørgsmål er der en kostfilosofi herinde som jeg kan læne mig op ad??? Som sagt er jeg rigtig glad for dette forum og håber at jeg kan blive :(