< Tilbake til oversikten

Sniker meg inn her jeg...

madamode sa for siden:

da jeg skal ned 30 kg - i hvert fall i drømmene...:p

skal i alle fall gjøre mitt aller beste og trenger deg på veien - til å sparke meg bak og støtte meg videre når jeg stanger vekta i veggen...

jeg støtter deg om du støtter meg! :D
jeg er en overvektig 4 barnsmamma - full av energi og livsglede...men jeg får det bare ikke ut. Har treningsforbud på 19 måneden og holder på å gå på veggen.
Sliter med ekstrem bekkenløsning, prolapser og mulig fybromyalgi - så om du er i samme båt, så del gjerne med treningstips og andre smarte løsninger :rolleyes:

ser frem til å bli "kjent" med dere!

Nerthus sa for siden:

Velkommen! Dette går nok bra - lavkarbo er fin sånn - man MÅ ikke trene for å få vekttap.

Veldig nysgjerrig på hvordan du har tenkt og kombinere kostholdene i kostholdsfilosofien din da ;) Grete Roede er jo lavkalori og høykarbo/lavfett og lavkarbo er jo lavkarbo og høyfett... og extravaganza er vel pulver/måltidserstatniner i startperioden? ;)

Charlott sa for siden:

Behøver ikke å snike engang her, bare å spasere rett inn :D

Hjertelig velkommen og lykke til!

Jabba sa for siden:

Velkommen!!!

madamode sa for siden:

jeg var en gang på extravaganza, ei venninne anbefalte gr og jeg foretrekker lavkarbo...så da jeg melda meg inn og leste litt her - så skrev jeg (dum som jeg var :rolleyes: alle 3!!) - takk for påminnelsen - skal endre på den straks :)

mrs kishty sa for siden:

Velkommen i klubben :) Gleder meg til å bli kjent med deg :) Jeg er også 4 barns mamma :) Og jeg har en lang vei og gå, så vi skulle nok få god til til å bli kjent på veien. Jeg trenger også noen spark bak :) Kos deg med maten :)

madamode sa for siden:

så hyggelig!! - ser du er fra samme sida av landet også!! :)

og 4 barn du også?!! herlig - gleder meg til å bli bedre kjent og følge deg !:D

mrs kishty sa for siden:

Bor ikke så fryktelig langt unna nei.. ca 2 timer fra deg :) Blir artig dette :)

madamode sa for siden:

bare 2? hm - hørtes jo spennende ut, bare det! ;)

håper noen vil dele litt tips, råd eller linker til noen fristende oppskrifter?

:)

mrs kishty sa for siden:

Jeg er latskapen selv i forkledning.. så jeg spiser masse fårepølse med hvitost stekt i mikroen.. mmmmm og 0 karboer... hehehe og så hjemmelaget is.. ett par bringebær (frosne) og litt kremfløte, kjører den litt med sånn stavmikser, og vips, is... :)

madamode sa for siden:

siiiikle - da var isen til 17.mai i boks i hvertfall :D:D:D

takk - gleder meg alt! - skal også lage denne forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29378

og så må jeg finne frem oppskrifta mi på proteinbrødet. Men skulle så gjerne tatt av meg noe (masse) først! spiser jeg nok fett mon tro? hmmm...eller spiser jeg riktig i det hele tatt?

klø-meg-i-hodet:rolleyes:

tittei84 sa for siden:

Velkommen med :) har ei lita jente som er 4 måneder jeg og nå er det på tide å prøve å gå ned litt (mye :) ) Den isen hørtes ut som bra 17 mai kos. Jeg har spist mat fra spisdegslank.nO nå i 14 dager og de har mye god lavkarbo mat som det går Ann å kjøpe enkeltvis også :) feks brød, kaker, og middager for travle dager :)

madamode sa for siden:

åh guri - så herlig - må sjekke litt der da!!
vet du forresten hvordan man endrer på tickeren etter veiing og sånt?

tittei84 sa for siden:

Ja er kjempe kjekt :) ja du trykker på tickeren også taster du koden din og da kommer du inn på siden hvor du kan endre

madamode sa for siden:

[quote=tittei84;1106750]Ja er kjempe kjekt :) ja du trykker på tickeren også taster du koden din og da kommer du inn på siden hvor du kan endre

Piripi sa for siden:

Velkommen inn hit!

Er selv 2-barnsmamma og bøyer meg i støvet for dere med 4! Har en som trasser og ei som er i verste "hvorfor hvorfor hvorfor"-fasen. Men de er søte når de sover da;)

Du finner en masse gode oppskrifter her inne, er bare å søke. Jeg har lagret en del som ligger klar til utprøving ved neste anledning.

Er selv rimelig fersk, men synes dette forumet er gull. Kan sitte i timesvis og lese om folks erfaringer og oppskrifter/tips :)

madamode sa for siden:

så bra det ikke bare er meg da :rolleyes: - koser meg og drømmer om alt jeg skal spise når jeg er ferdig med ketosen...:o

mrs kishty sa for siden:

hvordan gikk det med 17 mai isen? :)

madamode sa for siden:

var det meg du tenkte på nå?
jeg spiste hjemmelaga is jeg :D kooooosa meg masse med bringebær, fløte og litt søtning....himmelsk jo!

og ikke ga det utslag på vekta heller:p:p:p

gvm82 sa for siden:

Hei! Ser at me er frå same området og har akkuratt same vektnedgangsmål!
Kjekt å ha nokon å følge :)

madamode sa for siden:

åh så kjekt!
er det alderen du røper i nicket ditt? ;) kanskje vi skulle hatt en date etter hvert ??:)

gvm82 sa for siden:

Jupp, -82 modell :-)
Flytta til området for 1 1/2 år sidan, så er nesten nyinnflytta sjølv :)

gvm82 sa for siden:

Er forresten med på dait eg :)

madamode sa for siden:

:klem: send meg gjerne en melding når du føler deg klar! - ser frem til å få hilse på en "likesinnet". - kanskje bli litt kjent her først?

gvm82 sa for siden:

Hohoho! D høyrtes ut som slike meldingar eg fekk når eg dreiv på med "nettdaiting" i mine yngre dagar :D Litt usikker på ka sambuaren min hadde sagt då :D

Send ei melding du, alltid kjekt å komma i kontakt med nye folk utforbi arbeidsplassen :)

madamode sa for siden:

åhhh uffa meg -- var ikke ment på måten det ble skrevet joooo...snakk om "dårlig sjekketriks" :o- ville bare si det hadde vært kos å få møte noen i samme båt! - :p
godt du tok feilen min med godt humør og riktig innstilling!! - takk :o

mrs kishty sa for siden:

Så flink du har vært madamode :D Fantastisk :)

Regniesil sa for siden:

Eg er også 4 barnsmor, dei er 14,13,4 og 2 år :) Meir enn nok å henga fingrane i, men no skal eg prioritera meg litt:D! Eg helder til i Sogn... Gøy å bli kjend med folk som har samme interesse og familiesituasjon.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.