da jeg skal ned 30 kg - i hvert fall i drømmene...:p
skal i alle fall gjøre mitt aller beste og trenger deg på veien - til å sparke meg bak og støtte meg videre når jeg stanger vekta i veggen...
jeg støtter deg om du støtter meg! :D
jeg er en overvektig 4 barnsmamma - full av energi og livsglede...men jeg får det bare ikke ut. Har treningsforbud på 19 måneden og holder på å gå på veggen.
Sliter med ekstrem bekkenløsning, prolapser og mulig fybromyalgi - så om du er i samme båt, så del gjerne med treningstips og andre smarte løsninger :rolleyes:
Velkommen! Dette går nok bra - lavkarbo er fin sånn - man MÅ ikke trene for å få vekttap.
Veldig nysgjerrig på hvordan du har tenkt og kombinere kostholdene i kostholdsfilosofien din da ;) Grete Roede er jo lavkalori og høykarbo/lavfett og lavkarbo er jo lavkarbo og høyfett... og extravaganza er vel pulver/måltidserstatniner i startperioden? ;)
jeg var en gang på extravaganza, ei venninne anbefalte gr og jeg foretrekker lavkarbo...så da jeg melda meg inn og leste litt her - så skrev jeg (dum som jeg var :rolleyes: alle 3!!) - takk for påminnelsen - skal endre på den straks :)
Velkommen i klubben :) Gleder meg til å bli kjent med deg :) Jeg er også 4 barns mamma :) Og jeg har en lang vei og gå, så vi skulle nok få god til til å bli kjent på veien. Jeg trenger også noen spark bak :) Kos deg med maten :)
Jeg er latskapen selv i forkledning.. så jeg spiser masse fårepølse med hvitost stekt i mikroen.. mmmmm og 0 karboer... hehehe og så hjemmelaget is.. ett par bringebær (frosne) og litt kremfløte, kjører den litt med sånn stavmikser, og vips, is... :)
og så må jeg finne frem oppskrifta mi på proteinbrødet. Men skulle så gjerne tatt av meg noe (masse) først! spiser jeg nok fett mon tro? hmmm...eller spiser jeg riktig i det hele tatt?
Velkommen med :) har ei lita jente som er 4 måneder jeg og nå er det på tide å prøve å gå ned litt (mye :) ) Den isen hørtes ut som bra 17 mai kos. Jeg har spist mat fra spisdegslank.nO nå i 14 dager og de har mye god lavkarbo mat som det går Ann å kjøpe enkeltvis også :) feks brød, kaker, og middager for travle dager :)
Er selv 2-barnsmamma og bøyer meg i støvet for dere med 4! Har en som trasser og ei som er i verste "hvorfor hvorfor hvorfor"-fasen. Men de er søte når de sover da;)
Du finner en masse gode oppskrifter her inne, er bare å søke. Jeg har lagret en del som ligger klar til utprøving ved neste anledning.
Er selv rimelig fersk, men synes dette forumet er gull. Kan sitte i timesvis og lese om folks erfaringer og oppskrifter/tips :)
Hohoho! D høyrtes ut som slike meldingar eg fekk når eg dreiv på med "nettdaiting" i mine yngre dagar :D Litt usikker på ka sambuaren min hadde sagt då :D
Send ei melding du, alltid kjekt å komma i kontakt med nye folk utforbi arbeidsplassen :)
åhhh uffa meg -- var ikke ment på måten det ble skrevet joooo...snakk om "dårlig sjekketriks" :o- ville bare si det hadde vært kos å få møte noen i samme båt! - :p
godt du tok feilen min med godt humør og riktig innstilling!! - takk :o
Eg er også 4 barnsmor, dei er 14,13,4 og 2 år :) Meir enn nok å henga fingrane i, men no skal eg prioritera meg litt:D! Eg helder til i Sogn... Gøy å bli kjend med folk som har samme interesse og familiesituasjon.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.