Har de siste dagene ikke vært så flink med kostholdet, og spist en del mer karber enn tidligere. Ikke høykarbo som før, men rundt 100 kanskje pr dag antar jeg. Også enkelte stivelse/mel-produkter.
De to siste dagene har jeg blitt sjokkert av hvilken aktivitet mitt indre er i gang med :eek: Har ikke veldig vondt, bare et jevnt ubehag, men lydene!!?!?! Høres ut som døende kuer og små brummende traktorer inni der...
Noen andre som har opplevd det samme? Hvor lenge varer det? Det er direkte pinlig, særlig på jobb :eek::eek:
Gurimalla! Jeg skal ALDRI mer spise en eneste karbe i hele mitt liv...
Jada! Og jeg sluttet å drikke melk for 20 år siden akkurat derfor.
Nå som jeg er gravid er det aldri så mye tvil om jeg kjenner babyen eller ikke. Det er ikke luft under pressi hvertfall. Slipper faktisk ikke en fjert med riktig kosthold.
Og jeg bor med en som muligens burde hatt Chrons-diagnose, vi pleide å sette karakterer på raping. Vi kunne jo ikke late som det ikke skjedde heller.
But those days are long gone!
Nei noe er det iallfall som skjer i kroppen... Som om den gjør opprør, bokstavelig talt :eek:
Har nå lagt på ca 40-50 karber de siste to dagene. Ikke vært i ketose men likefullt lavkarbo. Men jeg merker ikke noe særlig til forbedring :(
Har spist en Skyr og to karbonader i dag. Vurderer å ikke spise noe som helst unntatt vann en dag el to bare for å få magen i godt humør igjen, og så gå rett på ketose-kosthold igjen, med kun kjøtt og egg og grønnsaker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.