< Tilbake til oversikten

Vet ikke helt...

Isagel sa for siden:

.....

Summer sa for siden:

Jammen, du..? Atkins sier jo at du skal ligge på 20 g karbohydrat om dagen....:)
sjokoproteinkaffe hørtes veldig godt ut! :ja: du har nok forsinket vekktapet og ketosen med noen dager med den nugattibrødskiven, og jeg tror du startet på nytt igjen etter den.:)

Så lenge du ligger på 20 karber om dagen, og spiser kun de matvarer som er tillat på induksjonen, så er du pr. def. i induksjonsfasen. Dersom du er i vedvarende, så skal du jo trappe gradvis opp etter et system og gradvis legge til de matvarene som du ikke skal spise i induksjonsfasen...:) Du er ikke i induksjon dersom du spiser matvarer du ikke skal spise.:)

....150g kjøtt til ett måltid, er det masse synes du?

Isagel sa for siden:

150 gr kjøtt...akkurat nå føles det litt mye fordi jeg er bittelitt lei av kjøtt i seg selv. Men jeg er jo i og for seg veldig glad i kjøtt....så det kommer nok tilbake! Tusen takk for at du svarte! Jeg er nok som du sier på nytt i induksjonsfasen. Får vel bite tennene sammen.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.