< Tilbake til oversikten

Resultater av kostholdet?

Livsglede sa for siden:

Jeg har diskutert dette med flere for lenge siden, men igrunnen aldri kommet til et fornuftig svar:confused: Er det slik at det er "forsinkelsesrenter" på vektnedgang? Jeg tenker da på at en uke eller to så har du vært superflink med all mat og ikke tatt så mye som en smule feil, alt har bare vært korrekt og trening har vært på plass og alt skulle bare lyse positive tall mot deg fra vekta, men så..................... slår det enten OPP elle bom stilt. :confused: :confused:Men om du f.eks har hatt en uke eller to der du har vært lit slapp, ikke fått trent så mye, spis litt feil p.g.a. venninnetreff, barnedåp. konfirmasjon, etc.... så du er nesten skeptisk for å trå på vekta, særlig om en håper på vektnedgang, men så er det faktisk det motsatte som skjer om dere forstår:eek: Når jeg er superflink så står det boooom, når jeg slurver litt i svingene så har jeg gått ned:confused: hm..... ikke alltid slik da, men noen kloke hoder som har et logisk svar? Dette gjelder ikke bare meg, men jeg har diskutert dette med GR slankere også og de opplever det samme. Den kroppen,den kroppen er ikke letteste maskinen å tilfredstille:D

Georgine sa for siden:

Jeg opplever forsinkelsesrente ja og vet at det jeg gjør nå får jeg uttelling for om 2 uker, dog gjelder det bare når vekten skal nedover.

Slurver jeg så går den gjerne opp med en gang ...

Tålmodighet er stikkordet for mange av oss.

Nerthus sa for siden:

Kanskje gir superflink-uken mer stress? Og ikke så super-flink uken litt mer lave skuldre?

Eller kanskje trenger du litt mer karboinntak for å gå ned? Har du sammenlignet superflink uken med ikke så superflink uken og sett? :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.