Idag startet dagen min med en halv ostemuffen med masse makrell i tomat og salat ved siden av.
Ble skikkelig mett av dette i forhold til eks 2-4 brødskiver med masse pålegg..
Men nå etter ca 1 time er jeg sjesken på alt, vet liksom ikke hva jeg skal finne på og stappe i meg, og jeg pøser på med vann for og se om det virker..
Uten virkning..
hva kan jeg finne på da?
Har alt spist ca 40 gr av bacon krisp, men sjesker enda :(
Hva gjør dere når dere sjesker?
skulle ønske jeg likte CC men jeg kan virkelig ikke fordra smaken:o
Men jeg skal nå få kjøpt inn litt nøtter tror jeg, slik at jeg er forberedt til nestegang :D
Om du veldig nylig har lagt om kostholdet, så er nok sjeskingen uttrykk for karbo-abstinenser, og forsvinner når du er over den første kneika. :cool: Så kan du se frem til at slike frokoster holder deg mett og fornøyd i tiiiimesvis!
I overgangsfasen er det helt greit å mumse litt for å døyvve det hele, gjerne noe fettrikt - ost, nøtter, oliven, etc.
er andre gang jeg prøver nå..
første gang klarte jeg meg i nesten 2 uker men så kom påska og alkoholen :mad:
Men nå er vi motiverte begge to og er på 2 dagen, så dette er nok bare karb abstinenser ja :(
Om jeg har veldig lyst på noe jeg ikke bør spise, så tømmer jeg en god skvett kremfløte i kaffen min. Blir litt kvalm av det, og med det så er alle tanker på noe god langt borte :D
hehe hadde jeg bare hatt kaffe :D
Nei det har heldigvis begynt og gi seg litt, etter to små 4kanter med 70% sjokolade, som virkelig ikke er helt min smak, men det døyvet det værste :D
Stekt egg med ost, skinke og majones funker for meg når jeg er småsulten/fysen :) Kjapt og enkelt, samt mettende.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.