Du kan også piske krem å ha under sjokoladekremen, det er kjempe godt ;)
Eller du kan ha det på siden.
Denne gang valgte jeg å ikke ha krem inni, da jeg vil den skal holde lenger, å synes kremen blir litt rar når den står i kjøleskapet noen dager.
Oppskriften har jeg laget selv og fått masse skryt for den ;)
Den smaker vanlig høykarbokake ;)[/CENTER]
mmm, høres godt ut! Har selv akkurat begynt på lavkarbo :) Snickerskake er favorittkaka mi, så den skal jeg absolutt prøve!
Når jeg har prøvd den, kan jeg få lage et innleg om den i bloggen min da? Viss det går greit for deg, siden det er din oppskrift :)
Ja du må kan selfølgelig lage den og legge ut bilde på bloggen din :) fint om du linker til min da :) Skriv også gjerne en kommentar hos meg så kan jeg sjekke ut bloggen din ;) alltid kjekkt med nye blogger.
Sorry glemte å skrive at det er 6 eggeplommer også, og at det er sukrin melis og derfor 3 dl. Sukrinmelis gir ikke den kalde smaken.
Frøys kaken å hadde den med i bursdagsselskap i dag. Den var ennda bedre etter den var frøsen, for da ble den myk sjokolade krem og bunnen var mindre litt mindre sprø. Den falt i smak hos alle ;)
Den kaka ble jo bare så god. fikk gode tilbakemeldinger i dag :) tusen takk for fin oppskrift
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.