Jeg skammer meg over hvor stor jeg er blitt og liker ikke å snakke med noen om vekt og slanking.
Vet ikke om det er noe annet sted jeg skal skrive dette, men jeg MÅ fortelle dette til noen:)
Jeg gikk på vekten i dag...
Den viste -15,0kg! Dette siden januar. Har også tatt "pause" et par uker, omstendigheter som ikke gjorde det mulig med lavkarbo diett, og "syndet" i påsken.
Man skal vite at jeg har mange kg igjen, men jeg syns dette er fantastisk! Jeg tror ikke jeg har veid dette på over 10 år! Bare litt over 4 kg ned så viser vekten bare 2 tall!!!:)
Det aller beste er at jeg har gått ned 15 kg uten å være sulten en eneste gang! Det har alltid vært det største problemet for meg når jeg har prøvd diverse slankekurer.
Gratulerer!!!! Så utrolig bra! Unner deg, og alle andre, virkelig den følelsen det må være :p
Jeg selv kjenner meg veldig igjen i det med å skamme seg over kiloene :( Har selv 15-20 for mye, har hatt det i "alle" år og slitt veldig og lenge med å få dem av. Trent meg halvt i hel, sultet meg, trent og sultet på en gang...you name it... Sliter ennå, og har en motivasjonsknekk for tiden. Men - jeg har iallfall gått ned 5-6 kg på LCHF på 10 uker, selv om det nå står bom fast :(
Kjenner disse ekstra-kiloene har så skremmende stor påvirkning på psyken, særlig nå når det går mot sommer og mindre klær. Men det er bare å stå på, fortsette ufortrødent og ikke gi opp. Vi slipper iallfall å være sultne! :)
gratulere så mye og stå på videre, jeg har også spurt meg selv om hvorfor jeg ikke kjente til dette tidligere. Men er kommet frem til at det er jo bedre med sent enn aldri. lykke til på veien mot to sifre;)
Grattis med en super bra nedgang!!! :D lykke til videre på veien :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.