< Tilbake til oversikten

Gikk på vekten i dag ...

Kassiana sa for siden:

Hei.

Dette er mitt første innlegg her.

Jeg skammer meg over hvor stor jeg er blitt og liker ikke å snakke med noen om vekt og slanking.

Vet ikke om det er noe annet sted jeg skal skrive dette, men jeg MÅ fortelle dette til noen:)

Jeg gikk på vekten i dag...
Den viste -15,0kg! Dette siden januar. Har også tatt "pause" et par uker, omstendigheter som ikke gjorde det mulig med lavkarbo diett, og "syndet" i påsken.

Man skal vite at jeg har mange kg igjen, men jeg syns dette er fantastisk! Jeg tror ikke jeg har veid dette på over 10 år! Bare litt over 4 kg ned så viser vekten bare 2 tall!!!:)

Det aller beste er at jeg har gått ned 15 kg uten å være sulten en eneste gang! Det har alltid vært det største problemet for meg når jeg har prøvd diverse slankekurer.

HVORFOR HAR JEG IKKE VISST OM DETTE FØR? ;):)

Ha en strålende fin dag alle sammen! :blomster:

Engledans sa for siden:

Flott:D:D bra jobba.

Cassiopeia sa for siden:

OIOI! gratulerer så masse! :blomster:

Mithila sa for siden:

oi, så utruleg masse! Du har vore kjempeflink! Masse masse gratulera til deg! :)

Yonah sa for siden:

Gratulerer med fantastisk vektnedgang:blomster:

monja sa for siden:

Hurra for et fantastisk resultat :heia:

jannesnuppa sa for siden:

Du er kjempeflink :) Lykke til videre :)

Veggpryd sa for siden:

Så bra! :heia: Det må være en helt utrolig flott følelse! Gratulerer! :blomster:

kthnk sa for siden:

Gratulerer!!!! Så utrolig bra! Unner deg, og alle andre, virkelig den følelsen det må være :p

Jeg selv kjenner meg veldig igjen i det med å skamme seg over kiloene :( Har selv 15-20 for mye, har hatt det i "alle" år og slitt veldig og lenge med å få dem av. Trent meg halvt i hel, sultet meg, trent og sultet på en gang...you name it... Sliter ennå, og har en motivasjonsknekk for tiden. Men - jeg har iallfall gått ned 5-6 kg på LCHF på 10 uker, selv om det nå står bom fast :(
Kjenner disse ekstra-kiloene har så skremmende stor påvirkning på psyken, særlig nå når det går mot sommer og mindre klær. Men det er bare å stå på, fortsette ufortrødent og ikke gi opp. Vi slipper iallfall å være sultne! :)

mayor sa for siden:

Gratulere så masse,flink du har vært:heia:

Kassiana sa for siden:

Hei alle sammen.

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger!

Dere er en fantastisk gjeng! Det er utrolig hyggelig at det finnes så mange mennesker jeg ikke kjenner, som gleder seg på mine vegne! Tusen takk!!!

Klem til dere alle :suss:

Og til kthnk; jeg heier på deg også! Ikke mist motet :)

LIBBA sa for siden:

Kjempeflink har du vært :ja:
Gratulerer så mye :heia: og fortsatt lykke til :)

Bittemoren sa for siden:

kjempe bra du er super flink :D stå på videre :)

Bravo sa for siden:

Gratulerer!

Tirililltove sa for siden:

Gratulerer, lykke til mot 2 sifre:klem:

wafle4 sa for siden:

gratulere så mye og stå på videre, jeg har også spurt meg selv om hvorfor jeg ikke kjente til dette tidligere. Men er kommet frem til at det er jo bedre med sent enn aldri. lykke til på veien mot to sifre;)

Sol-Angelica sa for siden:

Grattis med en super bra nedgang!!! :D lykke til videre på veien :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.