tussi1 sa for siden:
Nå er det tredje gangen jeg skal prøve meg på ketolyse/lavkarbo... Vet at jeg går ned av kuren, men mangler motivasjon til å fortsette:mad::rolleyes:
Tips mottas med takk:D:D:D
tussi1 sa for siden:
Nå er det tredje gangen jeg skal prøve meg på ketolyse/lavkarbo... Vet at jeg går ned av kuren, men mangler motivasjon til å fortsette:mad::rolleyes:
Tips mottas med takk:D:D:D
LinLeia sa for siden:
Jeg vil anbefale at du starter med en gradvis nedtrapping av karbohydrater, samtidig som du leser deg opp på de forskjellige lavkarbo-retningene. Prøv om du finne det kostholdet du kan leve med,- ikke tenk for mye kur istarten. Masse lykke til;););)
Charlott sa for siden:
Hva med å sette deg godt tilrette og kooose deg med å lese oppskrifter? Se alt det gode du kan spise? :D
manne sa for siden:
Gjør det enkelt!
Sett deg ned og finn ukesmenyer og hva du kan spise. Tenk en uke eller 14 dager i begynnelsen... da blir det overkommerlig... og etter 14 dager er de fleste så inni det at søtsug osv er borte.
Det lønner seg å være flink i starten... ren mat og så lite erstatninger som mulig. Sånt kan man innføre etterhvert som lavkarboen sitter mer i fingrene.
Lykke til! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.