Merker at jeg er veldig kropps-fiksert disse dagene... Syns kroppen min endrer seg stadig (sikkert mye håp og innbillning også da) - men jeg syns også puppene blir mindre:( (de er nokså små fra før)
Skulle ønske man kunne bestemme hvor! vekten skulle gå ned. Selv håper jeg mest på lår, overarmer og magen... :p
Jeg skal ikke ned så mye nå, så jeg tror ikke hud og pupper vil ta skade av litt vektnedgang.
Har gått ned mye fra før jeg da ved hjelp av en vektreduserende operasjon, og pga det har jeg hatt mange plastikkoperasjoner.
Har bla hatt brystløft
Glad jeg berger, har aldri fått mindre pupper før av å slanke meg, og nå etter 8 kg er de fremdeles samme str. Vil ikke miste de, men kunne tenkt meg og ha fått en str mindre så håper de blir mindre når jeg har gått ned litt mer.
Du kan gjerne få litt av mine pupper:D Mine vokser i takt med inntak av fett, lurte lenge på hvorfor de var så ømme og hvorfor de sto sånt på spreng som om jeg stadig vekk hadde pms. Så fant jeg dette på nettet
For ømme pupper kalles for mastalgi.
Noen årsaker til mastalgi:
Koffein
Salt
P-piller
Mat rik på animalsk fett (f.eks. fløte, margarin)
Reduserer jeg litt på fettet i noen dager går det over, øker jeg så blir puppene ømme og store igjen, rart, men sant:rolleyes:
Jeg har gått ned fra B til A-cup:P
Litt skuffet, men samtidig så føler jeg at når jeg får på riktig bh, så er de jo fine igjen!
Så håper de ikke blir helt borte, da blir jeg nok lei meg, siden jeg er litt imot å operere inn nye x)
Jeg har gått ned fra en E- til C-cup, noe som jo er mye mer praktisk ift. utvalget i bh'er. Nå har jeg oppdaget at det egentlig ikke hjelper, siden fasongen på disse c-cup-puppene har strukket seg så i lengden at nesten ingen modeller sitter fint :(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.