HappyMe sa for siden:
Hei!
Jeg sitter med en boks med sjokoladeproteinpulver her. Noen tips til hva man kan lage av det?
Har prøvd å google litt, men finner mye amerikanske oppskrifter osv. Vil gjerne høre fra brukere her :-)
HappyMe sa for siden:
Hei!
Jeg sitter med en boks med sjokoladeproteinpulver her. Noen tips til hva man kan lage av det?
Har prøvd å google litt, men finner mye amerikanske oppskrifter osv. Vil gjerne høre fra brukere her :-)
TigerTove sa for siden:
Jeg hadde en boks med jordbær-proteinpulver, den hadd jeg i rømme og spiste som dessert og laget noen vafler med det også som ble rene konfekten :D Hvis jeg ikke husker feil ligger oppskriften på vafflene i et innlegg i journalen min.
HappyMe sa for siden:
Nam, hørtes kjempegodt ut :-D Men fungerer det samme med sjokolade? Sjokolade og rømme, hmm....
Nerthus sa for siden:
Smoothie! Cappuchinosmoothiesen som kan gjøre en stakkar sjel avhengig ;)
En oppskrift fra spisdegslank her.
Minner meg på at jeg bør bestille mer proteinpulver med sjokoladesmak ;)
TigerTove sa for siden:
Det må du nesten bare teste ut ;)
Timiane sa for siden:
Hvor bestiller dere dette?
Hadde man kunnet pisket dette sammen med fløte og fått sjokokrem? Har litt dilla på det for tiden...
Nerthus sa for siden:
Den jeg bruker har proteinfabrikken.no (heter scitec nutrition) :) Og JA man kan piske dette sammen med fløte og få sjokokrem - som er såååå godt... jeg pleier å ha i litt sterk kaffe også og da er lykken komplett ;)
Det er 5 gram karbo pr 30 gram (1 porsjon), men du trenger ikke så veldig mye pulver for å smakssette pisket krem - det holder med 1/5 av porsjonen.
Timiane sa for siden:
Skal kjøpe dette. Ser ut som de har det på OBS. Skal innom å se idag:D
Dette kan jo bli en kjapp frokost ibland....:D:D:D
marjusen sa for siden:
si fra om de har det på obs a? Og prisen
Timiane sa for siden:
Idag har jeg vært på OBS og sett. De hadde denne:proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Whey-Tech-1000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11178.aspx
Hva tror dere om dette? Noen som har prøvd dette?
Kostet 189 kroner for 450 g.
De hadde ikke den som du brukte nerhus.
Nerthus sa for siden:
Nei, den må du nok bestille på nett. Jeg bare anbefalte den fordi den smaker godt - til og med kun i vann (om man skulle ønske det ;) ) Ofte må man bare prøve seg fram smaksmessig - jeg liker feks ikke bærproteinpulver fordi de smaker "falskt" så det klarer jeg ikke... da heller ekte bær i en smoothie :)
j88 sa for siden:
jeg bruker den selv, og syns den smaker godt, bruker også en del vanilje smak i smoothie.
Timiane sa for siden:
Da skal jeg dra tilbake en annen gang å kjøpe den:D:D
marjusen sa for siden:
den whey tech brukte jeg mye før... problemet med den synes jeg er at den løser seg ikke skikkelig opp. blir sånn kornete, og det er veldig kvalmene etter en stund. men men, det er min smak da.. prøver nok den andre jeg, selvom den var dyr. bestille på nett
j88 sa for siden:
Ja whey tech løser seg litt dårlig opp, men om man bruker en flaske med risteball så blir de små korna også borte. Sånne flasker kan man iallfall bestille på nett, tror de har det i noen helsekostbutikker også.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.