Tommeline sa for siden:
Hei. Fikk kokosfett i posten fra iherb igår. Da var det jo mykt og null problem, men satte boksen i kjøleskapet siden det stod på og idag var det jo helt hardt.
Hvordan oppbevarer dere kokosfett?
Tommeline sa for siden:
Hei. Fikk kokosfett i posten fra iherb igår. Da var det jo mykt og null problem, men satte boksen i kjøleskapet siden det stod på og idag var det jo helt hardt.
Hvordan oppbevarer dere kokosfett?
KarMa40 sa for siden:
På benken!
Kjøleskapskald er den som is ...
Kitsu sa for siden:
Jeg stapper den i et ledig hjørne i krydderskapet jeg. XD
Tommeline sa for siden:
Takk for svar, da tar jeg den ut av kjøleskapet igjen.
Engledans sa for siden:
Blir den ikke harsk på benken?
KarMa40 sa for siden:
Nei ikke harsk, den har smeltepunkt rundt 27-28 grader, og er en av oljene som er mest stabil ved høye temperaturer.
Kitsu sa for siden:
Dessuten, min blir spist opp før den har mulighet til å bli harsk. Spesielt extra virgin versjonen, den spiser jeg med skei om jeg blir godtesyk. XD
Engledans sa for siden:
Jeg syns den konsistensen er så ekkel, så jeg klarer ikke spise med skje. Men har i teen.
Yonah sa for siden:
Jeg har den i et skap, og selv da er den knallhard. Skal sies at vi ikke har det særlig varmt, så på vinteren sliter jeg skikkelig med å få fettet ut av glasset.. På sommeren kan jeg bruke skje og grave ut.
Aldri opplevd at den blir harsk, men har aldri hatt den i et rom med 18-20 graders gjennomsitttemperatur.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.