Spiste meg mett (trodde jeg) med nesten 1 kg spare ribs. Men er fortsatt så sulten at det gjør vondt, og kvalm. Hvordan skal jeg bli mett? Hatt dette i en uke, føler jeg snart må skeie ut med en skikkelig høy karbo middag for å klare å bli mett.
Jeg har en og annen dag innimellom der jeg føler at jeg er konstant sulten, men heldigvis går det over, og det er ikke ofte! :D Det jeg har funnet ut er at jeg alltid må ha grønnsaker/salat vedsiden av alle måltidenen mine. Og bruker da feks brokkoli/blomkål med smeltet meierismør eller salat av isberg/grønn paprika/purre/tomat med feks ekte majones eller oljedressing. De grønnsakene er avgjørende for at jeg skal bli mett :)
Her er vi i akkurat samme båt! Jeg ligger slavisk mellom 20 og 50 karber, å er fortsatt sulten som en ulv! Det er så enormt slitsomt.... Slik som i dag spiste jeg rester fra middagen i går, ganske fettrik, nå mindre enn to timer senere er jeg sulten igjen:(
Og slike dager med "ulvehunger" kommer av og til. Helt normalt. Like normalt som man enkelde dager overhodet ikke er sulten.
Spis viss du er sulten. Lavkarbo mat da, ikke høykarbo. Da vi du bare stresse kroppen og tilføre avfallstoffer.
:)
Det er vel mye fett i spareibs, så skulle nok ikek vært ptoblem. Spiste resten av bacongullet i går og en cloetta sukkerfri sjokolade, da ble jeg mett.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.