Ja hei alle sammen
I går fikk barna spise på burger king fordi vi hadde vert og ukeshandlet og de var så utrolig trøtte og sultne. Så der stod jeg like trøtt og like sulten. Og hva gjorde jeg kjøpte en Fedon burger! Som var fantastisk god. Noen på ketose som har erfaring med det? Er det noe vi har lov å spise? Jeg datt ikke ut av ketosen med den (men har heller ikke rikket på vekta da).
Heller en ordentlig burger uten brød - det smakte så rart av fedonbrødet? Er man HELT rigid kan man jo ta med hamburgerbrød etter marjusens oppskrift og kjøpe bare burger med ost og bacon (men det blir kanskje LITT vel sært??:cool:)
Dette minner meg på at jeg skal prøve en foccaccia oppskrift jeg har sett postet her før... den ville blitt glimrende til sjømat-middagen jeg hadde i går :D
For mange skal det mye til å komme ut av ketose:) Fedonburgeren er jo balansert slik at den ikke skal påvirke blodsukkeret like mye, så det kan jo være derfor:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.