Paris sa for siden:
Er det greit å bruke atkins bar som et måltid engang iblant? Ofte jeg må skaffe noe mat raskt - og da er det vanskelig hvis man kun har høykarbo rundt seg - trenger noe som ligger i veska og venter...
Paris sa for siden:
Er det greit å bruke atkins bar som et måltid engang iblant? Ofte jeg må skaffe noe mat raskt - og da er det vanskelig hvis man kun har høykarbo rundt seg - trenger noe som ligger i veska og venter...
Anos sa for siden:
Det anbefalles vel helst ikke å spise atkins bar som erstattning for et måltid, men det er ok som mellom måltid. Enkelte blir uvel i magen av atkins bar, for noen stopper det også opp vektreduksjonen, men det er veldig individuelt. For meg kan jeg spise så mye atkins barer jeg bare orker uten at jeg blir uvel eller at vekten stopper opp.
Jeg har også det samme problemet. Ofte er jeg på farten (..eller lat) og vil ha noe kjapt å spise. Derfor har jeg ofte atkins barer i skapet eller i vesken. Hvis du vil ha noe annet snacks som mellom måltid så kan du sikkert finne mange forslag på forumet :)
Cyan sa for siden:
Jeg bruker det i krisetilfeller, f.eks. når jeg skal ut og fly og slik.
Dolsi sa for siden:
Var på kurs i byen i går og da smurte jeg med meg en lavkaroskive med meierissmør og ridderost. La den i en liten plastboks og tok den med i veska mi.
Går greit om man bare planlegger litt :)
Paris sa for siden:
Bare ikke alltid man kan planlegge :p
Kitsu sa for siden:
Jeg kan ikke spise dem, faller ut av ketosen av en, en-og-en-halv bar.
Men om de fungerer for deg så er de vel greie i krisetilfeller. Tror jeg heller ville kjøpt en grillet kylling salat på BK eller noe jeg, men det er meg.
Tomsverden sa for siden:
Føler du at det går bra for deg å spise dem, så skal du vel bare spise dem. Men ordentlig mat er å foretrekke ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.