Er på dag 3, og har hatt en variabel prosentfordeling disse tre dagene. Likt for alle er at jeg har bare hatt samme karbohydratprosent. :D
Fett: 80%
Protein: 19 %
Karbo: 1%
(1 % tilsvarer ca 7-10 g karbohydrat dersom mine beregninger (matvaretabeller) stemmer!)
Dette er i dag, mens igår var fett og protein henholdvis 70 - 30 og dagen før 60 40, ca!
Hva er lurt å ligge på? Spesielt for meg som er ny kanskje også?
Har lest en del om det, men føler jeg litt usikker, kjenner jeg.
En god ting er at jeg har sikkert gjort litt riktig disse dagene, ettersom jeg, siden onsdag, har gått ned 3 kg ca! :)
Tusen takk for svar!
Ekenna: Nei, tror ikke det :p Vekta var ikke helt som jeg trodde, men nå er jeg likt som deg :p
lucifine: Jeg tror ikke jeg klarer å få i meg nok grønt, men jeg spiser to egg til frokost, sammen med litt bacon. Til lunsj stekte jeg sopp i meierismør, og tilsatte fløte (og evt. en spiseskje seterrømme som også trekker inn). Hvis jeg blir sulten inne i mellom spiser jeg sånn baconsvor. Til middag har jeg spist lavkarbopizza eller fyllt kylling (med bacon, ost og sopp).
Jobber med å spise mer grønt, men er ikke alltid like lett :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.