< Tilbake til oversikten

Hilser pent "Hei"

Tante Grusom sa for siden:

Hei! Da har jeg endelig funnet veien inn hit.
Nå er det bare nok. Noe må gjøres. Jeg nekter å la kroppen overta styringa over livet mitt. Jeg krever livet mitt tilbake. Livet som aktiv, mamma med overskudd, kollega med energi og samboer som orker se seg sjøl i speilet.

Jeg har meldt meg på Easy Life kurs, og har hatt noen kurskvelder. Jeg måtte gi opp pulveret siden kroppen min ikke tålte all soyaen, men jeg holder meg i ketose selv om jeg spiser.
Jeg trener minimum tre ganger i uka. Litt i overkant ivrig, så jeg har gått på en smell og fått beinhinnebetennelse, men trener allikevel. Passer på å trene så jeg ikke belaster den aktuelle leggen mer enn jeg må.

Målet mitt er å gå ned minimum 30 kg, men veien er laaaaaang. Lykken var derfor stor da jeg oppdaga at jeg ikke var alene i verden om å tråkke veien. Jeg håper jeg får gå sammen med dere :blomster:

Tommeline sa for siden:

Hei og velkommen hit ;)

LenaBeatrice sa for siden:

Velkommen! Å vi er mange som har/har hatt en lang vei foran oss. Men man kommer frem, om man bare ikke slutter å gå! :-)

Tante Grusom sa for siden:

Så hyggelige meldinger!

arnakristin: Tusen takk for link!

Jeg glemte helt å skrive at jeg startet på turen tilbake til meg selv den 06.04 i år, og at boka "Slank med ketolysekuren" fungerer som bibel og oppslagsverk om dagen. Jeg leser og leser i både boka og her inne på forumet. I tillegg til at jeg leser matvaretabellen og samtlige produkter jeg vurderer å stappe i kroppen.

Jeg er mektig imponert over dette forumet. Jeg har sniklest litt før jeg meldte meg inn, og forumet er proppfullt av informasjon og kunnskapsrike folk. Jeg sniker meg ydmykt inn og suger til meg lærdom etter beste evne.

utolmodig sa for siden:

Her vil du nok trives!! Lykke til på veien - vi heier på deg:heia:

Yonah sa for siden:

Velkommen så mye! Koselig å se deg her inne.

Señora sa for siden:

Velkommen, veien går vi sammen og sammen blir vi sterke!

Stå på, dette klarer du!

Vibeke-67 sa for siden:

Hei Tante Grusom
Velkommen hit, og lykke til!:)

Cyan sa for siden:

Velkommen, og lykke til :)

Gerd sa for siden:

Velkommen hit og lykke til :heia:

Dette er et flott forum, med mye støtte :ja:

Charlott sa for siden:

Hjertlig velkommen og lykke til! :D

tittei84 sa for siden:

Heisann.
Ville bare ønske deg masse lykke til :) jeg skal ned ca det samme som deg og er ferdig med min første uke nå :)

Milla123 sa for siden:

Lykke til, jeg har trua på oss alle!!

Nicpins sa for siden:

Heia, velkommen hit og lykke til! :heia:

Fantastisk nick du har :D hehehe...

Piripi sa for siden:

Hei og velkommen hit!

Fersking selv, har startet for 9 dager siden.
Håper du vil trives her:)

mrs kishty sa for siden:

Velkommen hit, trasker gjerne med deg på veien, jeg har en lang vei jeg og.. Det er mange av oss med en fin tur foran oss. :) Men alltid enklere å gå tur sammen enn alene. :)

Jabba sa for siden:

Velkommen!

Mamseen sa for siden:

Hei og lykke til!!;)

Antoinette6 sa for siden:

Her er det så mange hyggelige mennesker, - du vil like deg ! Garantert !

Og velkommen skal du være !

Zillah sa for siden:

Heia! Velkommen hit! Eg ser jo at du ikkje er så grusom som du latar som, for da hadde du ikkje sagt pent hei ;) (Og det er ikkje vi heller, sjølv om fett-redde gjerne syns det.)

30+ verkar som evig slanking før ein tar til med det, men den aller største jobben har du jo alt gjort, det er å ta første steget på vegen. Når du berre held fram på den, så kjem du i mål til slutt.

Antoinette6 sa for siden:

Åh ! Eg blir så glad når nokon skriv nynorsk her inne !

Takk, Zillah ! :klem:

Tante TI sa for siden:

Hei hei, Tante Grusom! :D

Hvordan går det i lavkarbo-verdenen din? :) Syns du det er greit - eller litt vanskelig til å begynne med?

:goodluck:

Bittemoren sa for siden:

ønsker deg en fin fin 2.pinsedag :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.