Fra i går har jeg vært så fryktelig varm. Ikke feber. Men har bare så masse varme i kroppen som må ut. Må ha ytterdøra stående oppe så jeg får det kaldt nok inne (holder på å fryse ut resten av familien. Det er jo knappe 5 grader ute). I natt sov jeg uten dyne med verandadøra på soverommet oppe. Vinduene åpne når jeg kjører bil. Har vel en 18-20 grader her jeg sitter nå og det er akkurat litt for varmt.
Kan dette være pga ketosen?
Eller er det rett og slett noe annet som skjer?
Må vel legge til at jeg er langt fra gammel nok til at det er overgangsalderens hetetokter som slår til. Hehe
Jeg har i alle fall begynt å "gå varmere" etter at jeg begynte å spise lavkarbo. Har gått fra å måtte ha termodyne hele året til å prøve å sparke typen ut av senga fordi jeg blir for varm når han er i nærheten.
Mener å ha lest en plass at når fettforbrenninga kommer igang, kan man føle seg varm. Men ettersom jeg og har lest så tar det tid før fettforbrenninga kommer skikkelig i gang.
Jeg har dog tidligere drevet med div greier som skal få igang fettforbrenninga og gått ned i vekt med det. Så kanskje kroppen min fortere "finner ut hva den skal gjøre"?
Det er veldig individuelt når fettforbrenninga kommer ordentelig i gang. Er nok ketosevarmen du kjenner ja :ja:
Jeg for min del er blitt en skikkelig frysepinn etter å ha gått ned ca 30 kg. Så om det blir for varmt er det bare og sende noen grader til meg ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.