< Tilbake til oversikten

Farlig lyst

Engledans sa for siden:

Jeg har sååååå lyst på en stor stygg sjokolade, at jeg blir helt sprø......:eek:
Er jaggu glad jeg bor langt unna butikk......

Nerthus sa for siden:

ler ja, hvem har ikke vært der... :) Bland litt kakao, sukrin og litt hakket chili med vann/fløte og lag deg en skikkelig god kakaodrikk istedet :)

Engledans sa for siden:

Hørtes godt ut, men ikke chili dah...og ikke har jeg det heller:p
Takk for tips. Tror kansje mensen er på vei, derav lysten på sjokolade.
har forresten bestemt meg for å ikke spise mer sjokolade.I morgen skal vi kjøre forbi den butikken som har sukkerfritt sjokoladen, og jeg skal IKKE innom. Den opplevelsen jeg hadde sist jeg mumsa i meg en hel slik sjokolade, vil jeg ikke ha igjen nei.....:eek::eek::eek:

Da tusler jeg ut på kjøkkenet og lager en fløtekakao:D

Bøtt sa for siden:

Så flink du er:heia:

nellie sa for siden:

Jeg vil også ha sjokolade i dag.. Men ja. Gidden til å dra innom butikken er langt mindre enn lysten på sjokolade.

Engledans sa for siden:

Lagde meg en drikk, men dn smakte DRITT.....usj.... men har spist kyllingvinger, og fettet gjorde susen.;)

Regret sa for siden:

I dag har jeg et sånt sug jeg også.. Var nedom butikken (rett over gata) mens lasagnen sto i ovnen i sta og da var jeg skrubbsulten (18 timer siden sist måltid) da ble jeg stående foran sjokoladene å bare stirre som en eller annet tilbakestående tulling med så mye vann i munnen at jeg nesten siklet... Skal si det var hardt å komme meg ut av den butikken UTEN sjokolade! Men såååå godt å komme hjem til ferdig middag da :D

Timiane sa for siden:

Tidligere har jeg aldri hatt noen PMS symtomer, med lavkarbo så er dagene før mensen et helvete. Noen ganger gir jeg etter. Og det er som regel ikke verdt det.

Regret sa for siden:

kremt jah.. der kom svaret på hvorfor det plutselig ble sånt et voldsomt sug mot sjokoladehyllen i dag. Tante rød kom visst innom.. :rolleyes: Dette blir ei hard uke (eller måned? lengde er helt på styr etter jeg begynte lavkarbo)! Har allerede stjelt ei rute med 70% av sambo i dag :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.